logo 1&1
logo Aon
logo Bertelsmann
logo bofrost
logo Bundeswehr
logo Cornelsen
logo Deichmann
logo Dekra
logo ebay
logo Girocard
logo GoLeasy
logo Hermes
logo Liebherr
logo Manuka Health
logo Medisana
logo Neptunus
logo Ramershoven
logo Rottler
logo Schwäbisch Hall
logo Streetbooster
logo TÜV Nord
logo Volkswagen
logo WHU

RANKING GOOGLE – JAKIE MA ZNACZENIE?

Twój samochód się zepsuł, jest niedziela i potrzebujesz warsztatu w pobliżu, który jest otwarty. Co robisz? Większość ludzi usiądzie teraz przed komputerem lub wyciągnie smartfon i zacznie szukać w Google dostawcy, który spełnia te wymagania. Po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych w wyszukiwarkę, rozpoczyna się wyszukiwanie i pojawiają się wyniki. Te wyniki są jednocześnie rankingiem Google. Kto znajduje się na samym szczycie, ten osiągnął sukces i jest na pierwszym miejscu w rankingu. Szczęśliwcami są wszystkie strony internetowe, które znajdują się na pierwszej stronie. Kto w rankingu Google ląduje dalej w tyle, ma problem, ponieważ prawie nikt nie przechodzi na drugą stronę, aby zobaczyć, czy można tam znaleźć jeszcze jakieś wyniki. Dlatego ranking Google odgrywa dużą rolę w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek i jest niezwykle ważny, jeśli chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej.

ZNANI Z*

Business-Punk
W-V
T3n
Horizont
Digital-Bash
SeoPresso
Bibliografia

RANKING GOOGLE I SEO – POPRAW SWOJĄ WIDOCZNOŚĆ

W dziedzinie SEO ranking Google jest kluczowym czynnikiem. Wielu klientów przychodzi do Suchhelden (Bohaterów Wyszukiwania) mówiąc, że chcą być wyżej umieszczeni w wyszukiwarce. To możliwe, ale wymaga to bardzo dobrej optymalizacji SEO, która oczywiście wymaga również dużo doświadczenia. Ponadto, powinieneś być świadomy, że nawet jeśli Twoja strona internetowa ma dziś dobre miejsce w rankingu Google, nie musi tak być na stałe. Może się zdarzyć, że inne strony internetowe wkrótce wysuną się przed Ciebie. Dlatego ważne jest, aby stale dbać o stronę internetową i zapewnić, aby utrzymywała się na wysokiej pozycji w rankingu. Tutaj wkracza optymalizacja pod kątem wyszukiwarek. Celem SEO jest zatem, w skrócie, zajmowanie czołowych miejsc w rankingu Google i utrzymanie się na nich. Jeśli Ci się to uda, ruch na Twojej stronie internetowej zwiększy się na stałe. Będziesz miał więcej odwiedzających, lepszą widoczność i jeśli oferujesz produkty lub usługi, będziesz mógł dotrzeć do większej liczby osób. Aby to osiągnąć, polecamy skontaktować się z ekspertami, którzy dobrze znają się na optymalizacji pod kątem wyszukiwarek i wiedzą, jak jej używać.

POPRAW SWOJE RANKINGI W GOOGLE ZA POMOCĄ NARZĘDZI SEO

Wpisałeś kilka słów kluczowych dotyczących tematyki Twojej strony internetowej i stwierdziłeś, że Twoja strona nie jest naprawdę widoczna? To całkiem możliwe. Teraz chcesz to zmienić? Czas działać. Teraz ważne jest, aby korzystać z różnych narzędzi SEO i reagować. Jednym z najpopularniejszych narzędzi jest badanie słów kluczowych, czyli generator słów kluczowych. Słowa kluczowe odgrywają ważną rolę w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, ponieważ to dzięki nim Twoja strona jest znajdowana.

Nawet jeśli masz bardzo dobre teksty, bez słów kluczowych nie zostaniesz zauważony w rankingu Google. Dzięki odpowiedniemu narzędziu do słów kluczowych dobierasz więc odpowiednie słowa. Teraz wystarczy je tylko odpowiednio wdrożyć. Kolejnym narzędziem jest Google Analytics. Tutaj możesz dowiedzieć się, kto odwiedza Twoją stronę, jak długo na niej przebywa i jakie słowa zostały wpisane do wyszukiwarki. Te podstawowe informacje są dla Ciebie z pewnością interesujące i nie należy ich lekceważyć. Istnieje jeszcze więcej narzędzi SEO, których możesz użyć. Jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z Suchhelden.

JESZCZE PYTANIA?

MASZ JESZCZE PYTANIA? CHĘTNIE CI POMOŻEMY

OTRZYMAJ NIEZOBOWIĄZUJĄCĄ OFERTĘ

ULEPSZONE FUNKCJE ZMIAN W GOOGLE ADS EDITOR 2.6

Dzięki Google AdWords do tej pory było bardzo łatwo elastycznie reagować na nowe trendy. Dzięki obszernym statystykom możliwe było mieć wszystko na raz pod kontrolą, gdy tylko przyzwyczaiło się do skomplikowanych kolumn z liczbami. Ponadto ustawienia narzędzi i kampanii mogły być szybko i łatwo zmieniane. Funkcje zmian zostały teraz podniesione na nowy poziom dzięki nowemu edytorowi Google Ads 2.6.

Dzięki rozszerzonej funkcji wielokrotnego wyboru wiele parametrów konta Google Ads można teraz łatwo i szybko zmienić i zaktualizować. Funkcja "wprowadź wiele zmian" ponownie organizuje wprowadzony tekst, tak aby pojawił się w kolumnach i wierszach, w których można edytować lub usuwać wiele elementów. Za pomocą biblioteki strategie i linki do stron internetowych mogą być szybko i łatwo przypisane do wielu kampanii i reklam. Nowe funkcje edytora obejmują także:

  • migrację kampanii Display do Performance Max 
  • Wsparcie dla strategii ofert CPM
  • Reklamy wideo wielozasobowe
  • Zintegrowane grupy produktów
  • Google Drive Integration 
  • Rozszerzona funkcja wielokrotnego wyboru

WSZYSTKIE ZMIANY SZCZEGÓŁOWO WYKAZANE W DZIENNIKU ZMIAN

Ponadto wszystkie dotychczasowe zmiany są szczegółowo wykazane w szczegółowym dzienniku zmian, tak aby użytkownicy Google Ads mieli wszystko na pierwszy rzut oka. Jednym kliknięciem użytkownicy mogą cofnąć zmiany wykazane w dzienniku zmian bezpośrednio w wyświetlonej liście. Nowa wersja edytora Google Ads, edytor 2.6, zastąpi starą wersję, dlatego warto wcześnie zapoznać się z nowymi funkcjami.