logo 1&1
logo Aon
logo Bertelsmann
logo bofrost
logo Bundeswehr
logo Cornelsen
logo Deichmann
logo Dekra
logo ebay
logo Girocard
logo GoLeasy
logo Hermes
logo Liebherr
logo Manuka Health
logo Medisana
logo Neptunus
logo Ramershoven
logo Rottler
logo Schwäbisch Hall
logo Streetbooster
logo TÜV Nord
logo Volkswagen
logo WHU

OPTYMALIZACJA WYSZUKIWARKI

Ci, którzy chcą zwrócić na siebie uwagę w Internecie, sprzedawać produkty i usługi oraz zwiększać wizerunek marki, nie mogą obejść się bez optymalizacji wyszukiwarek. Stanowią one absolutną podstawę i w pewnym sensie bramę, przez którą użytkownicy z (bardziej lub mniej) konkretnymi zapytaniami wyszukiwania trafiają dokładnie tam, gdzie chcą. Chodzi o to, że o SEO mówi się, dyskutuje i spiera od lat. Wiele działań Google, Bing i innych interpretują eksperci branżowi na swój sposób i próbują to wszystko „kontrolować”.

My w Suchhelden również regularnie otrzymujemy zapytania, m.in. o konsultacje SEO, które się mnożą i obejmują m.in. następujące pytania:

  • "Co oznacza SEO?"
  • "Jakie znaczenie ma optymalizacja wyszukiwarek (SEO)?"
  • "Jak dostać się na pierwszą stronę Google?"
  • "Jakie znaczenie ma treść w kontekście SEO?"

Widać, że chodzi o "całość", która jednak zależy od wielu drobnych szczegółów. Ale nie martw się, Suchhelden rozjaśni ciemność i dostarczy ci jedenastu wskazówek dotyczących SEO. Dzięki temu możesz lepiej zrozumieć temat optymalizacji wyszukiwarek i osiągnąć bezpośrednie sukcesy. My, jako agencja SEO Suchhelden, stawiamy również na obecne i przyszłe znaczenie marketingu online. Jako pełna agencja marketingu online i specjalista w różnych obszarach reklamy internetowej, oferujemy jako ważny element naszego pakietu bohatera, między innymi naszą skuteczną optymalizację wyszukiwarek (SEO).

ZNANI Z*

Business-Punk
W-V
T3n
Horizont
Digital-Bash
SeoPresso
Bibliografia

JAK DZIAŁA WYSZUKIWARKA GOOGLE!

Abyśmy nie stworzyli więcej pytań niż odpowiedzi, zacznijmy od definicji SEO. Skrót SEO oznacza "Search Engine Optimization", co można przetłumaczyć na język polski jako "Optymalizacja Wyszukiwarek Internetowych". Oznacza to wszelkie wysiłki, metody i działania, które pomagają zwiększyć widoczność Twojej strony internetowej w wyszukiwarkach takich jak Google. Lista wyników wyszukiwania jest także skrótem SERP, co oznacza "Search Engine Result Page" (Strona Wyników Wyszukiwania).

Bardzo ważne: Aby móc prowadzić optymalizację wyszukiwarek internetowych, konieczne jest najpierw rozróżnienie. W życiu codziennym często będziesz czytać o optymalizacji OnPage i OffPage. Co to oznacza, wyjaśniamy poniżej.

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek wyjaśniona w prosty sposób
Instrukcje dotyczące optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

DLACZEGO SEO JEST WAŻNE DLA MOJEGO BIZNESU?

Ponieważ większość użytkowników cyfrowych dociera do odpowiednich stron internetowych za pośrednictwem wyszukiwarek. Tutaj nie tylko zbierane są informacje, szukane szczegóły produktów i porównania, ale także sprawdzane prognozy pogody, wyniki sportowe itp. Dziewięciu na dziesięciu użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarek takich jak Google, aby zdobyć informacje.

Ale w ramach SERP dokonuje się dalszych różnic, ponieważ zwłaszcza pierwsze trzy wyniki wyszukiwania są klikane znacznie częściej niż inne. Wiemy to już z badań, w których mierzono skupienie uwagi użytkowników na podstawie ruchów oczu, że głównie górne wyniki wyszukiwania są ważne - a są to zwykle tylko pierwsze trzy pozycje. Twoja strategia cyfrowa powinna więc być ukierunkowana na osiągnięcie jak najwyższej pozycji.

Stąd zasada: Im wyższa pozycja w SERP, tym większe prawdopodobieństwo konwersji. Pozycja w Google decyduje więc o tym, w jakim stopniu można generować ruch na stronie. Wszystkie pozostałe wyniki są znacznie rzadziej klikane lub w ogóle brane pod uwagę. Jako agencja SEO TOP 100 jesteśmy jednymi z liderów w branży i wspieramy Cię naszą wybitną wiedzą fachową.

OPTYMALIZACJA WYSZUKIWAREK INTERNETOWYCH Z GOOGLE: REKLAMOWANIE SIĘ Z LIDEREM RYNKU Z DOLINY KRZEMOWEJ

Gdy rozmawiasz z innymi o SEO i omawiasz działania mające na celu poprawę pozycji własnej strony, nieuchronnie pada słowo "Google". Amerykański gigant wyszukiwarek jest dominującym czynnikiem w tej dziedzinie, żadna inna wyszukiwarka nie ma nawet zbliżonego udziału w rynku. Chcesz przykładu?

UDZIAŁY RYNKOWE (GLOBALNIE) WIODĄCYCH WYSZUKIWAREK (STAN NA WRZESIEŃ 2018)

  1. Google (92,31 %)
  2. Bing (2,27 %)
  3. Yahoo! (2,51 %)
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek - SEO

Widzisz, że nie ma drogi obok Google. Dane mogą wydawać się nieco przestarzałe, ale ogólny trend w SEO w 2020 roku również się nie zmienił. Google, które zaczęło w 1998 roku jako projekt dwóch doktorantów, jest liderem w tej dziedzinie. Własne roboty Google, czyli programy, które nieustannie przeszukują Internet w poszukiwaniu stron internetowych, informacji itp., obejmują ponad bilion wpisów. To liczba z 18 zerami - tak, dobrze słyszysz - więcej niż 1.000.000.000.000.000.000 rekordów przechowuje Google, a liczba ta nadal rośnie! Problem polega na tym, że Google musi według pewnych kryteriów odróżniać dobre od złych, informatywne od nieinformatywnych. Dlatego rekordy są filtrowane, porównywane i regularnie sprawdzane pod kątem ich zawartości.

Samouczący się system Google, algorytm, różnicuje aspekty takie jak aktualność, wartość treści, rozpoznawalność itp., więc dobry content marketing jest niezbędny - kto chce skutecznie reklamować i prowadzić optymalizację wyszukiwarek internetowych, musi wziąć pod uwagę 200 lub więcej czynników rankingowych SEO.

Ale nie martw się! Przygotowaliśmy dla Ciebie jedenaście najważniejszych, podstawowych wskazówek dotyczących optymalizacji wyszukiwarek internetowych w łatwy do zrozumienia sposób, abyś mógł dobrze zacząć. Zaczynamy!

JESZCZE PYTANIA?

MASZ PYTANIA? CHĘTNIE POMOŻEMY

OTRZYMAJ OFERTĘ BEZ ZOBOWIĄZAŃ

11 WSKAZÓWEK DLA PODSTAW SUKCESU MARKETINGOWEGO W ŚWIECIE CYFROWYM

Wskazówka nr 1: SPRAWDZENIE I ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI W GOOGLE

Wielu webmasterów tworzy stronę internetową, pisze teksty, wstawia grafiki i dziwi się, że nikt nie odwiedza strony. Problemem może nie być to, że wszystko zostało źle zaimplementowane, ale mały, ale ważny aspekt w kodzie źródłowym.

Ważne: Roboty Google potrzebują sygnału, aby przeszukać i zindeksować Twoją stronę. Bez tego optymalizacja wyszukiwarek internetowych jest bezwartościowa. W kodzie źródłowym ustawia się tzw. tag Noindex, który wygląda następująco: <meta name="robots" content="noindex" />

Nie wiesz, która strona ma ten tag? To proste, wystartuj zapytanie Site przez pasek wyszukiwania Google. Wystarczy wpisać frazę "site:twojadomena.pl", aby zobaczyć, czy inni widzą Twoją ofertę. Alternatywnie polecamy korzystanie z Google Search Console, wcześniej znanej jako "Google Webmaster Tools". Znajdziesz tam wszystkie adresy URL i ich status w Google. Pierwszym krokiem w optymalizacji wyszukiwarek internetowych byłoby dokładne przyjrzenie się URL-om wskazanym jako błędne.

Wskazówka: W Google Search Console znajduje się również narzędzie URL, które służy do weryfikacji. Informacje takie jak wynik ostatniego przeszukania, data tej czynności i inne szczegóły znajdziesz tam!

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek: przykład Google Search Console

Wskazówka nr 2: WYBIERANIE ODPOWIEDNICH SŁÓW KLUCZOWYCH (TERMINÓW WYSZUKIWANIA) DLA OPTYMALIZACJI WYSZUKIWAREK INTERNETOWYCH

Im więcej informacji tekstowych masz na swojej stronie internetowej, tym lepiej Google może zrozumieć Twoją stronę. Słowa kluczowe są jednym z kluczowych narzędzi w optymalizacji wyszukiwarek internetowych. Im bardziej znaczące i relewantne są te słowa, tym lepiej. Co jest "relewante", można ustalić na podstawie tego, czego użytkownicy faktycznie szukają i jak często to robią.

Ważne słowa kluczowe, które pasują do głównego przekazu tekstu, powinny być w miarę możliwości zintegrowane w następujących obszarach:

  • Nagłówki
  • Nazwy plików
  • Meta-Description i Meta-Title
  • Atrybuty ALT obrazów

Oznacza to: Aby zbadać i przeanalizować słowa kluczowe, potrzeba dużo czasu i cierpliwości. Istnieje tu wiele czynników wpływających, które należy uwzględnić. Po pierwsze, częstotliwość zapytań wyszukiwania, czyli objętość wyszukiwania. Następnie semantycznie porównywalne terminy, czyli synonimy, błędy pisowni i tym podobne.

Również rozróżnienie między liczbą pojedynczą a mnogą ma miejsce, a ponadto słowa kluczowe mają różne wskaźniki konwersji. Ostatnie, ale nie mniej ważne, słowa kluczowe związane z aktualnością pomagają zwiększyć widoczność. Również spojrzenie na strony internetowe konkurencji pomaga lepiej zrozumieć, co jest obecnie trendy w optymalizacji wyszukiwarek internetowych.

Eksperci SEO, tacy jak Suchhelden, inwestują dużo czasu i wiedzy w dokładne badania słów kluczowych, aby prowadzić SEO z właściwym skupieniem. Pierwszy przegląd tego, co jest obecnie popularne w Google, zapewnia narzędzie „Google Trends”, dostępne bezpłatnie.

Wskazówka: Nie wystarczy po prostu użyć wszystkich istotnych słów kluczowych i liczyć na to, że teraz wzrośnie ranking. Optymalizacja wyszukiwarek internetowych za pomocą nadmiernego stosowania słów kluczowych (keyword stuffing) przekształca się w negatyw, nie tylko technicznie, ale także z punktu widzenia czytelnika. Chodzi o nienaturalne nagromadzenie kluczowych słów, być może gramatycznie nieprawidłowo dopasowanych i stosowanych zbyt często. Kryteria jakości Google zapewniają, że taka strona internetowa zostanie ukarana. Wskazówki na temat tego, co jest „dobre”, znajdziesz w wytycznych dla webmasterów Google.

Wskazówka nr 3: ZAPEWNIĆ BEZPIECZNE POŁĄCZENIE DANYCH ZA POMOCĄ SSL

W obliczu rosnącego zapotrzebowania na ochronę danych i bezpieczeństwo danych, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, https należy rozumieć jako nowy standard. W praktycznie każdej przeglądarce znajduje się teraz ostrzeżenie na stronach internetowych, które nadal są dostępne przez proste http. Dlatego w ramach optymalizacji wyszukiwarek internetowych należy zintegrować certyfikat SSL, aby zapewnić bezpieczne połączenia https.

Jak długo trwa optymalizacja pod kątem wyszukiwarek

Wskazówka nr 4: OPTYMALIZACJA PRĘDKOŚCI STRONY LUB CZASU ŁADOWANIA STRONY INTERNETOWEJ

W społeczności SEO istnieje nawet specjalna dziedzina optymalizacji prędkości strony (Page Speed Optimization), która ma na celu poprawę czasu ładowania strony internetowej. Jasne jest, że strony wolno lub opornie ładujące się są czynnikiem negatywnym. Odwiedzający opuszczają stronę, zwłaszcza że są przyzwyczajeni do otrzymywania wszystkich informacji bardzo szybko od innych stron. I to stanowi wzorzec, który jest również stosowany do Twojej strony internetowej.

Podsumowując: Przeciążona, źle czytelna strona internetowa szkodzi więcej niż pomaga. Tym bardziej, że coraz więcej użytkowników korzysta ze stron internetowych prawie wyłącznie za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Dlatego nie tylko responsywne projektowanie stron internetowych jest obowiązkowe, ale także optymalizacja pod kątem potrzeb tej grupy docelowej.

Jeśli chcesz prowadzić optymalizację wyszukiwarek internetowych poprzez prędkość strony lub czas ładowania strony internetowej, skup się na regule 3 sekund. Informacje na temat średniej wydajności dostarcza program „Google PageSpeed Insights”. Tutaj otrzymasz propozycje, które pomogą szybko poprawić czas ładowania Twojej strony internetowej. Warto rzucić na to okiem!

silny zespół

Wskazówka nr 5: TWORZENIE WARTOŚCI DODANEJ POPRZEZ WYSOKIEJ JAKOŚCI TREŚCI

Na pewno znasz słynne powiedzenie „Treść to król!”. Ponieważ to hasło opisuje, o co w zasadzie chodzi w Internecie. Musisz produkować unikalne, doskonale zbadane treści, aby dotrzeć do górnych pozycji w Google SERPs. Już w 2011 roku, kiedy to ogłoszono aktualizację Panda, stało się to więcej niż jasne. Google jasno skomunikowało, że strony internetowe o złej jakości treści będą również obniżane w rankingach. Po prostu dlatego, że nie oferują żadnej wartości dodanej.

Dlatego: Zrób to od razu dobrze, zamiast działać połowicznie i liczyć na to, że będzie to miało coś wspólnego z efektywną optymalizacją wyszukiwarek internetowych. Warto zająć się zmianą perspektywy, aby spojrzeć na własną stronę internetową z perspektywy użytkownika. Czego dokładnie byś szukał? Jakie informacje są ważne, a co jest raczej „dodatkiem”? Te i wiele innych czynników mają na to wpływ.

Wysokiej jakości treści charakteryzują się tym, że:

  • są napisane i zorganizowane zgodnie z grupą docelową;
  • są unikalne i oferują wartość dodaną;
  • odpowiadają na pytania czytelników i nie stawiają nowych pytań (z wyjątkami);
  • bezpośrednio adresują wszystkich, którzy są faktycznie celem;
  • posiadają nagłówki, akapity, ułatwienia i tym podobne, które ułatwiają czytanie;
  • pracują z grafikami, filmami i tym podobnymi, aby informacja stała się doświadczeniem
  • dostarczają wyjaśnień do terminów technicznych.

Oczywiście optymalizacja wyszukiwarek internetowych za pomocą treści może odnieść sukces tylko wtedy, gdy zawartość jest gramatycznie i ortograficznie bezbłędna. Im bardziej skoncentrujesz swoją ofertę na kliencie, tym szybciej odzwierciedli się to w kluczowych wskaźnikach wydajności.

Wskazówka nr 6: UMIEJĘTNE WYKORZYSTANIE METADANYCH I OPTYMALIZACJA FRAGMENTÓW

Każdy adres URL posiada tzw. metadane, składające się z Meta-Title i Meta-Description. Tutaj znajdują się dane przygotowane dla Google i czytelne przez roboty, które pomagają lepiej tematycznie przyporządkować stronę internetową. Oto najważniejsze informacje w skróconej formie:

  • Meta-Title

Jaki jest sens i cel strony, o co dokładnie chodzi? Te informacje są przedstawiane w kilku znakach, około 50 do 70. W Google SERPs jest to w pewnym sensie tytuł strony.

  • Meta-Description

Tutaj zawartość jest krótko wspomniana i opisana, czyli konkretnie nazwana

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek - listy kontrolne do pobrania - bezpłatnie

Warto zwrócić uwagę: Dobra optymalizacja wyszukiwarek internetowych polega na przygotowaniu odpowiednich metadanych dla każdego URL. Są one wykorzystywane w wynikach wyszukiwania w formie fragmentów tekstu, tzw. snippetów. Im bardziej precyzyjne podejście i lepsze zrozumienie, że są one najlepszą reklamą dla Twojej treści, tym lepiej. W końcu są to jedyne informacje, jakie użytkownik posiada, by podjąć decyzję: kliknąć czy szukać dalej?

Po prostu sprawdź, co najlepiej pasuje w danym przypadku. Może być sensowne uzupełnienie metadanych, na przykład o autora, dane geograficzne itp. – Rozszerzone dane strukturalne, znane również jako „bogate fragmenty” (rich snippets), pozwalają lepiej kontrolować całość.

Wskazówka: Staraj się unikać powtórzeń. Warto również brać pod uwagę szerokość w pikselach, czyli ograniczać całość do określonej liczby znaków. Najważniejsze słowo kluczowe powinno pojawić się zarówno w tagu meta, jak i w opisie meta. W sieci dostępne jest narzędzie SERP Snippet Generator, które zapewnia bezpłatną inspirację.

Wskazówka nr 7: UŻYWAJ CZYTELNYCH I ŁATWYCH DO ZROZUMIENIA URLI

Wszyscy znamy adresy URL w pasku przeglądarki, które często wywołują zdziwienie. Liczby, znaki specjalne itp. tworzą kryptograficzny zapis, co sprawia, że niemożliwe jest zrozumienie sensu i znaczenia URL. Ale właśnie to pomaga w optymalizacji wyszukiwarek z wielu powodów. W świecie specjalistów mówi się więc o „mówiących URL-ach”, które:

  • pomagają lepiej klasyfikować i rozumieć treści,
  • umożliwiają ponowne odnalezienie dobrych treści
  • dają wgląd w strukturę strony, np. poprzez dobrze dobrane nazwy katalogów.

Potrzebujesz przykładu? Dobra, zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek URL mogłaby wyglądać na przykład tak: „https://www.twojastrona.pl/produkty/kategoria/odkurzaczabc“.

Wskazówka nr 8: STOSUJ LINKBUILDING I POPRAW STRUKTURĘ STRONY

Linkbuilding, czyli budowanie wielu odpowiednich, tematycznie adekwatnych linków między własną a obcą stroną, jest częścią offpage'owej optymalizacji wyszukiwarek. Podstawowa idea brzmi: im więcej linków zwrotnych (backlinków) kieruje na Twoją stronę, tym lepiej można poprawić ranking w Google.

Sekret tkwi w tym, że duże, uznawane za godne zaufania i relewantne strony, przekazują część swojego pozytywnego wizerunku na stronę, na którą linkują. Crawler uwzględnia to i wykorzystuje strukturę linków jako podstawę do lepszego zaklasyfikowania strony – i ewentualnie wyżej ocenia ją niż inne, które nie prowadzą porównywalnego linkbuildingu.

Dlatego zwróć uwagę na to, aby w swoich treściach zawsze umieszczać odnośniki do naprawdę sensownych, tematycznie odpowiednich stron. Nie tylko zwiększa to zadowolenie użytkowników z Twojej oferty, ale także jest doceniane przez Google w ramach optymalizacji wyszukiwarek. Algorytm jest obecnie tak dobrze wyszkolony, że natychmiast identyfikuje złe, niewystarczające backlinki.

JESZCZE PYTANIA?

MASZ PYTANIA? CHĘTNIE POMOŻEMY

OTRZYMAJ OFERTĘ BEZ ZOBOWIĄZAŃ

Wskazówka nr 9: BLACKHAT-SEO PROWADZI DO SUROWYCH KAR AŻ DO WYKLUCZENIA Z INDEKSU

Wszyscy znamy strony internetowe, które na pierwszy rzut oka wydają się sensowne, ale po bliższym przyjrzeniu się okazują się nie oferować żadnej wartości dodanej. Mowa tu o stronach bardzo zoptymalizowanych, ale nie przekazujących żadnych rzeczywistych informacji. Są one uruchamiane z celem, by znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google.

Problem z tym? Google od czasu aktualizacji o nazwach „Panda” i „Pingwin” wyeliminowało głównie te metody, które pozwalały na manipulowanie wynikami wyszukiwania przez nadużycie słów kluczowych. Oznacza to w praktyce, że nie tylko spada pozycja, ale następuje całkowite wykluczenie z indeksu Google. Dlatego nie jest tylko mało efektywne, ale także niebezpieczne poleganie na agencjach reklamujących się jako BlackHat-SEO. Lepiej zapomnij o tym od razu!

Wskazówka nr 10: ROZUMIENIE CZASU JAKO FAKTORA, A NIE JAKO WYROKU

Wielu webmasterów jest stosunkowo niecierpliwych, czytają tę listę Suchhelden i stosują większość naszych wskazówek SEO. Mimo to po pewnym czasie następuje rozczarowanie i pytanie: „Czy to naprawdę wszystko?”. Odpowiedź brzmi: „Bądź cierpliwy!”.

Zajmuje to trochę czasu, zanim Google ponownie przeanalizuje Twoją stronę i zauważy, że dokonały się na niej zmiany jakościowe. Optymalizacja wyszukiwarek nie jest jednokierunkową drogą, ale długotrwałym procesem. Należy to zawsze pamiętać. Faktem jest, że nawet Suchhelden nie mogą dać Ci ogólnej odpowiedzi na pytanie, kiedy optymalizacja wyszukiwarek będzie widoczna w wynikach wyszukiwania Google.

Dlatego: czekaj i trzymaj się obranego kursu, na pewno pozytywnie wpłynie to na Twoją pozycję.

Wskazówka nr 11: LOKALNE SEO POMAGA W POPRAWIE POZYCJI W RANKINGACH

Lokalnie ukierunkowana optymalizacja wyszukiwarek jest sensowna, gdy chodzi o produkty i usługi, które mogą być faktycznie sprzedawane w „biznesie stacjonarnym”. Google od wprowadzenia w 2007 roku zwiększyło nacisk na lokalne zapytania wyszukiwania, aby preferować użytkownikom odpowiednie oferty. Dlatego lokalne SEO nie jest tylko ważnym trendem SEO w 2020 roku, ale także odpowiednim środkiem do utrzymania się w mniej konkurencyjnych obszarach (słowa kluczowe).

Dlatego: używaj słów kluczowych, które mają związek z regionem lub miastem. Może być również pomocne utworzenie oddzielnego profilu za pomocą Google My Business. Eksperymentuj trochę i zobacz, jakie przyniesie to efekty.

PODSUMOWANIE OPTYMALIZACJI WYSZUKIWAREK INTERNETOWYCH (SEO): WSZYSTKO JASNE?

Mamy nadzieję, że udało Ci się wyciągnąć najważniejsze informacje z powyższych ilustracji i że stworzyłeś podstawę do osiągnięcia trwałego sukcesu dzięki optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. SEO, czyli optymalizacja wyszukiwarek, to wielowarstwowe narzędzie mające na celu lepsze dopasowanie Twojej oferty do potrzeb grupy docelowej. Pokazaliśmy, że warto intensywnie badać słowa kluczowe i często przyjmować perspektywę czytelnika.

Holistyczne SEO obejmuje niezliczoną ilość pojedynczych kroków, z których jedenaście szczegółowo wyjaśniliśmy. Marketing internetowy kwitnie dzięki treściom i informacjom oraz dostosowywaniu i dostosowywaniu trendów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach, skontaktuj się z nami w każdej chwili. Bohaterowie wyszukiwania to jedna z wiodących agencji SEO w Niemczech – pomożemy Ci awansować cyfrowo!

PONAD 1000 ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

Michael-Wojsa MICHAEL
WOJSA

Mogę polecić tę firmę SEO w Osnabrück w 100%. Praca jest zawsze bardzo wysokiej jakości, a jednocześnie analizy, testy użyteczności i optymalizacje projektu strony internetowej są wdrażane bardzo szybko. Optymalizacje prowadzą do rzeczywistej wartości dodanej w czasie i są naprawdę warte każdego centa.

R
ROBIN
HAAS

Praca z Suchhelden to prawdziwa przyjemność. Pomimo wielodyscyplinarnego podejścia, które w wielu innych agencjach zawodzi, udaje im się zapewnić doskonałe doradztwo i pomoc w każdym obszarze, w moim przypadku: Shopify, SEO i reklamy na Facebooku. Całość szybko i niezwykle kompetentnie. Dziękuję, oby tak dalej!

HOLGER BAUR KARSTEN
MUELLER

Współpracujemy z Suchhelden już od kilku lat. Poznaliśmy firmę jako niezawodnego partnera i cieszymy się na dalszą współpracę. Zdecydowanie polecamy!

ECL KONTOR GMBH ECL
KONTOR GMBH

Po rekomendacji i harmonijnych rozmowach wstępnych zdecydowaliśmy się wejść na wspólną ścieżkę optymalizacji SEO z Suchhelden. Co zaskakujące, już po 2 miesiącach udało nam się osiągnąć pierwsze sukcesy i pozyskać nowych klientów. Chcielibyśmy skorzystać z okazji, aby podziękować im za ich wyjątkową wydajność i doskonałe wsparcie. Jesteśmy pewni, że bohaterowie poszukiwań będą z nami bez końca! Podziękowania dla zespołu. Naprzód!

HOLGER BAUR HOLGER
BAUR

Zespół Suchhelden jest świetny. Wszystkie odpowiedzi są bardzo szybkie, profesjonalne, rzeczowe. Ponadto wszyscy są bardzo mili i wysoko profesjonalni. W związku z tym - dziękuję zespołowi za dotychczasową współpracę.

Geh-Wasserchemie GEH
WASSER­CHEMIE

Współpracujemy z Suchhelden od prawie dwóch lat i otrzymaliśmy wsparcie w zakresie SEO i SEA. Dzięki profesjonalnemu doradztwu oraz skutecznemu planowaniu i wdrażaniu działań udało nam się poprawić naszą widoczność i wielokrotnie zwiększyć liczbę zapytań od klientów. Wielkie dzięki za wspaniałą współpracę!

PONAD 1000 ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

Wykres indeksu widoczności

> 1.000

Ogólnopolskie TOP 10 miejsc docelowych

> 50

Ogólnopolskie rankingi TOP 1

> 10.000

Rankingi ogólnopolskie

> 5,6

Indeks widoczności Sistrix

> 4.000

kliknięć dziennie

ikona nieskończoności

Wiele więcej...