logo 1&1
logo Aon
logo Bertelsmann
logo bofrost
logo Bundeswehr
logo Cornelsen
logo Deichmann
logo Dekra
logo ebay
logo Girocard
logo GoLeasy
logo Hermes
logo Liebherr
logo Manuka Health
logo Medisana
logo Neptunus
logo Ramershoven
logo Rottler
logo Schwäbisch Hall
logo Streetbooster
logo TÜV Nord
logo Volkswagen
logo WHU

SPIS TREŚCI

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE NA TEMAT STRONY DOCELOWEJ

Posiadanie dobrze zaprojektowanej strony docelowej jest kluczowe dla każdego, kto chce zarabiać na swojej stronie internetowej. Potencjalni klienci odwiedzający tę stronę powinni poczuć się przyciągnięci zarówno jej prezentacją, treścią, jak i oferowanymi produktami, co skłoni ich do dokonania zakupu. Aby strona docelowa skutecznie przekonała klientów, musi spełniać pewne kryteria. Poniżej przedstawiamy najważniejsze aspekty, które warto wziąć pod uwagę przy tworzeniu strony docelowej.

CO TO JEST STRONA DOCELOWA?

Jeśli chcesz umieszczać reklamy w wyszukiwarce, potrzebujesz również strony docelowej. Jest to strona internetowa, która została skonfigurowana specjalnie w celu znalezienia jej przez potencjalnych klientów. Po wpisaniu wyszukiwanego hasła w wyszukiwarce, wyniki pojawiają się na liście. Tutaj zobaczysz Meta Tytuł, a także Meta Opis. Jeśli coś brzmi dla Ciebie interesująco, klikasz na to i lądujesz na odpowiedniej stronie internetowej. Strona, na którą trafiasz, to strona docelowa. Strona ta jest dostosowana bezpośrednio do grupy docelowej i dlatego jest zoptymalizowana. Skupia się ona oczywiście na ofercie lub usłudze. Na stronie docelowej rozpraszanie uwagi nie jest pożądane, ale w tym celu istnieją inne podstrony w witrynie. Ważny na landing page'u jest element reakcji. Oznacza to na przykład umieszczenie tutaj formularza lub użycie przycisku, który prowadzi klienta do sklepu. Celem strony jest zachęcenie klienta do podjęcia działania.

Grafika strony docelowej Lorem Ipsum

DEFINICJA STRONY DOCELOWEJ

Słowo landing page pochodzi z języka angielskiego i dosłownie oznacza "stronę lądowania". Mówiąc prościej, jest to strona docelowa, do której prowadzi link, na przykład reklama lub konkretny link z mediów społecznościowych lub wpisów z wyszukiwarki, takiej jak Google, który jest następnie wyświetlany po kliknięciu.

Może to być strona główna witryny sklepu lub konkretna strona oferty, która natychmiast pokazuje klientowi określony produkt. Jest to także bardziej popularna opcja, ponieważ klientowi od razu pokazuje się produkt lub usługę, bez konieczności przechodzenia przez stronę powitalną czy wprowadzenie do sklepu.

I to jest właśnie intencja, która za tym stoi. Strony docelowe są narzędziem marketingu online i są precyzyjnie dostosowane do potrzeb i życzeń grupy docelowej. Dlatego pod produktem zwykle zawsze znajduje się wskazówka, aby zamówić lub zadzwonić natychmiast lub coś podobnego. Te wezwania są również nazywane "wezwaniami do działania".

ZNANI Z*

Business-Punk
W-V
T3n
Horizont
Digital-Bash
SeoPresso
Bibliografia

STRONY PRZEJŚCIOWE NIE SĄ STRONAMI DOCELOWYMI

Grafika - wizualna ilustracja strony wejściowej

Taki link jest możliwy do wszystkiego, co wydaje się ważne dla właściciela strony. Wśród nich mogą być również wydarzenia lub formularze kontaktowe. Jednak nie wszystkie podlinkowane strony są automatycznie stronami docelowymi. Jeśli chcesz po prostu "zwabić" klientów na określoną stronę, możesz użyć tak zwanych "doorway pages", które zostały stworzone ze względu na optymalizację pod kątem wyszukiwarek.

Oznacza to, że strony te zostały utworzone wyłącznie w celu doprowadzenia zainteresowanej strony do dostawcy (operatora strony internetowej, sklepu internetowego, oferty usług). Te strony pomostowe zawierają ważne słowa kluczowe (keywords), których szukają zainteresowani klienci. Służą one jednak tylko jako strona pośrednia, z której klient jest następnie przekierowywany na stronę główną (produktów lub startową).

Strony te mogą również zawierać wyszukiwane hasła, które później mają niewiele (lub nawet nic) wspólnego z rzeczywistym produktem. Powoduje to jednak frustrację odwiedzających witrynę, którzy ostatecznie nie znajdują tego, czego szukali.

DLACZEGO STRONA DOCELOWA NIE POWINNA BYĆ STRONĄ GŁÓWNĄ?

Nie ma reguły, że landing page nie może być stroną startową firmy. Jeśli jednak wybierze się stronę startową, trzeba liczyć się z pewną niedogodnością: klient może nawet nie dotrzeć do strony z ofertą, ponieważ natychmiast przewija dalej. Oznacza to, że firma traci nadzieję na "leady" i "sprzedaż", które zwykle przynosi atrakcyjna strona docelowa.

Sprzedaż to sprzedaż, a leady to informacje kontaktowe klienta, które są ważne dla firmy w celu zainicjowania dalszych kontaktów. Szczególnie popularne są tutaj rejestracje do newslettera. Ale rejestracje są również często niezbędne do pobrania. Oczywiście konkretne prośby o kontakt (za pośrednictwem formularzy kontaktowych) są również pomocne w dalszym kontakcie, który może zmienić zainteresowaną stronę w klienta!

W JAKI SPOSÓB POTENCJALNI KLIENCI TRAFIAJĄ NA STRONĘ DOCELOWĄ?

Istnieje wiele sposobów, na które linki do strony docelowej mogą być rozpowszechniane wśród zainteresowanych stron. Najpopularniejsze są oczywiście newslettery, do których klienci zapisują się dobrowolnie i za pośrednictwem których reklama może być dystrybuowana całkowicie legalnie.

Linki mogą być również zawarte w wiadomości w standardowym e-mail marketingu. W ten sposób stali klienci mogą być również informowani o nowych produktach. Drugą najpopularniejszą opcją są linki z różnych mediów społecznościowych. Linki można też optymalnie umieszczać pod filmami promocyjnymi. Oczywiście możliwości te nie są wyczerpujące.

CO SKŁADA SIĘ NA STRONĘ DOCELOWĄ?

Jeśli chcesz odnieść sukces z landing page, to oczywiście najpierw musisz wiedzieć, jakie dokładnie są jego cechy. Dlatego zebraliśmy typowe cechy strony docelowej i pokazujemy, jaki jest cel takiej witryny.

  1. Zwrócenie się do użytkownika: Kiedy użytkownik klika na wpis w wyszukiwarce, ma pewne oczekiwania, które powinna spełniać strona docelowa. Oznacza to, że strona musi odpowiadać na potrzeby użytkownika. Wszystkie ważne informacje powinny być umieszczone na stronie, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące produktu lub usługi.
  2. Wzbudzanie zaufania: Jeśli chcesz sprzedać swoją markę lub produkt, musisz wzbudzić zaufanie użytkownika. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zaufanie to jest naprawdę budowane za pośrednictwem strony internetowej. Strona powinna być zatem stworzona profesjonalnie.
  1. Szybka reakcja: Statystyki pokazują, że użytkownik pozostaje na stronie tylko przez krótki czas, a następnie decyduje, czy jest zainteresowany produktem. Czas skupienia uwagi wynosi tutaj maksymalnie 10 sekund. Dlatego to, co jest oferowane, musi być przedstawione jasno i w przejrzystej strukturze.
  2. Prowokuj do działania: Strona docelowa ma na celu przekonanie odwiedzającego do podjęcia działania. Dlatego na stronie internetowej należy umieścić wskazówki, takie jak podpowiedź do zakupu lub współpracy.

PRZYKŁADY STRON DOCELOWYCH

Dobra strona docelowa musi nie tylko przyciągać potencjalnego klienta wizualnie, ale także zawierać atrakcyjną ofertę. Dlatego idealnie jest, jeśli składa się tylko z jednej strony. Technicznym słowem na to jest "one-pager".

W ten sposób operator strony internetowej jest zmuszony do ograniczenia wszystkich ważnych informacji o produkcie do minimum, ale zapewnia to, że potencjalny klient może szybko uchwycić wszystkie istotne dane. Oprócz dokładnego opisu produktu, ważne jest również, aby mieć znaczące zdjęcie produktu.

Kolejną zaletą one-pagerów jest to, że informacje mogą być optymalnie odczytywane nie tylko na komputerze, ale także na smartfonie lub tablecie. Jest to szczególnie ważne, ponieważ w dzisiejszych czasach większość spraw załatwia się za pomocą cyfrowych urządzeń końcowych. Strony, których nie można wywołać, stają się nieciekawe dla potencjalnych klientów!

Profesjonalni projektanci stron internetowych i programiści dbają zatem o to, aby zaoferować klientowi nowoczesną i ukierunkowaną stronę docelową z szybkim czasem ładowania.

Struktura strony typu one-pager

STWÓRZ WŁASNĄ STRONĘ DOCELOWĄ LUB ZATRUDNIJ PROFESJONALISTĘ

Zwłaszcza, że strona docelowa jest ważnym narzędziem marketingowym, zaleca się zatrudnienie profesjonalisty do jej stworzenia. Oczywiście istnieją sposoby na samodzielne projektowanie prostych stron internetowych, ale profesjonalna agencja ma na uwadze kilka ważnych punktów jednocześnie. Dbają oni bowiem nie tylko o optymalną długość tekstu i sensowność zdjęć, ale także o profesjonalny design i optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Robiąc to, ekspert zawsze zwraca uwagę na projekt i tekst dostosowany do grupy docelowej. To i odpowiednie słowa kluczowe dla wyszukiwarek zapewniają, że właściwa grupa klientów trafia na stronę docelową.

To, jak wygląda ta grupa docelowa dla danego produktu, można określić z wyprzedzeniem za pomocą tak zwanej analizy grupy docelowej.

Działania te zwiększają szanse na to, że potencjalni klienci staną się przyszłymi klientami. Technicznym terminem na to jest "konwersja". Dzieje się tak, ponieważ potencjalni klienci "przekształcają się" w klientów i zamawiają towary lub zlecają usługi.

UTWÓRZ STRONĘ DOCELOWĄ

Każdy, kto chce stworzyć własną stronę docelową, z jakiegokolwiek powodu (zwykle w celu obniżenia kosztów), powinien wcześniej dokładnie przemyśleć, jakich tekstów i zdjęć chce użyć. Konieczne jest, aby informacje były przedstawione zwięźle i wyraźnie, tak aby natychmiast przyciągały wzrok potencjalnego klienta.

Bardzo ważne jest, aby zawrzeć tylko niezbędne informacje i zaprosić klienta za pomocą "wezwania do działania" do natychmiastowego zamówienia produktu, pobrania go lub, w przypadku usług (np. coachingu), umówienia się na konsultację.

Należy wykonać następujące kroki:

UŻYWAJ TYLKO KRÓTKICH TEKSTÓW

Oznacza to dostarczenie wszystkich informacji i stworzenie krótkiego opisu produktu lub oferty. Strona potrzebuje również krótkiego i chwytliwego nagłówka, który przyciągnie klienta i będzie łatwy do zapamiętania. Może to być również slogan.

OKO KUPUJE Z TOBĄ

Zdjęcia, ale także ilustracje lub grafiki są pomocne, aby klient mógł wizualnie wyobrazić sobie coś o produkcie. Jeśli masz taką możliwość, możesz również stworzyć dobry film o produkcie. Powinien on być dobrej jakości i łatwy do zrozumienia. Dobrze jest również, jeśli jest krótki, aby klient mógł od razu zrozumieć funkcję produktu.

REFERENCJE GWARANTUJĄ DOBRĄ JAKOŚĆ

Bardzo popularne jest podawanie referencji na stronie ("Doradzamy/dostarczamy również firmy xy"). Lub, jeśli nie jest to możliwe lub nie jest pożądane przez klientów, można również dołączyć referencje klientów, krótkie recenzje lub komentarze. Duże marki odnoszą się również do istniejących raportów z testów, takich jak Stiftung Warentest. Ale inne takie referencje mogą również przekonać nowych klientów.

NOWOŚĆ RYNKOWA CZY PRODUKT MASOWY?

Jeśli jest to nowy wynalazek, można to dodatkowo podkreślić, aby podkreślić wyjątkowość. Ci, którzy oferują produkty masowe, często mają tutaj trudniej, ale nadal powinni wskazywać punkty i zalety, które wyraźnie odróżniają ich od konkurencji.

PRZYCISK WEZWANIA DO DZIAŁANIA

Na końcu powinno znaleźć się wspomniane wyżej "wezwanie do działania". Na przykład prośba o pobranie e-booka już teraz, zapisanie się do newslettera już teraz lub zamówienie produktu już teraz (ewentualnie ze zniżką). Dobrze jest, jeśli w tym miejscu znajduje się przyciągający wzrok przycisk, aby klient mógł natychmiast wykonać instrukcję bez konieczności wyszukiwania na innych stronach, rejestrowania się itp.

TWORZENIE STRONY DOCELOWEJ – JAK TO DZIAŁA

Przegląd - 9 punktów dla dobrej strony docelowej

Być może stworzyłeś już stronę internetową i myślisz, że wiesz, czego potrzebujesz na landing page. Nie należy jednak zapominać, że landing page to nie tylko zwykła strona internetowa. Jeśli więc chcesz stworzyć stronę docelową, skup się również na celu, jaki chcesz osiągnąć za pomocą tej strony.

Dobra strona docelowa składa się z następujących elementów:

  • Nagłówek
  • Podtytuły z dużą ilością tekstu
  • Obrazy
  • Filmy
  • Wezwanie do działania
  • Logo/Pieczęcie/Oceny

Elementy te powinny być w miarę możliwości przetwarzane bezpośrednio na stronie docelowej. Zaletą jest to, że strona docelowa jest stosunkowo łatwa do stworzenia, ponieważ nie wymaga tak dużego wysiłku. Jest on przejrzysty. Sztuczki tylko odwracają uwagę od faktycznego celu strony internetowej. Dlatego należy z nich zrezygnować.

JESZCZE PYTANIA?

MASZ JESZCZE PYTANIA? CHĘTNIE CI POMOŻEMY

OTRZYMAJ NIEZOBOWIĄZUJĄCĄ OFERTĘ

NAJWAŻNIEJSZE WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE STRONY DOCELOWEJ

Chcesz odnieść sukces dzięki swojej reklamie? W takim razie poniższe wskazówki będą bardzo pomocne podczas tworzenia strony docelowej. Powstrzymaj się od bycia artystycznym i zamiast tego zastanów się, czego Ty jako klient chciałbyś od strony docelowej. Poniższe wskazówki są pierwszym przewodnikiem dla Ciebie:

  1. Zrezygnuj z nawigacji - żadna strona docelowa nie potrzebuje nawigacji, ponieważ tylko dezorientuje i rozprasza. Zamiast tego przekieruj do sklepu lub swojej strony internetowej.
  2. Powstrzymaj się od zbędnych elementów - przejrzysta struktura strony jest absolutnie pożądana i nie należy jej lekceważyć.
  1. Dopasuj wygląd i przekaz - klient powinien poczuć się odebrany przez reklamę, która prowadzi do strony docelowej. Działa to, gdy przekaz strony i wygląd reklamy pasują do siebie.
  2. Użyj AdWords – aby skierować klienta na stronę docelową, dobrym pomysłem jest skorzystanie z Adwords. W tym przypadku można użyć słów kluczowych, aby szybko przekonać klientów. Popularne są słowa kluczowe takie jak "darmowy" lub "wersja próbna".
  1. Rzeczy niezbędne - ogranicz się do tego, co najważniejsze. Nie dezorientuj odwiedzających długimi tekstami i niezrozumiałymi stwierdzeniami.
  2. Opcja kontaktu - na stronie docelowej zawsze powinna znajdować się opcja kontaktu dla klienta. Szczególnie popularne są formularze, które można szybko i łatwo wypełnić.
Grafika z 5 wskazówkami dotyczącymi projektowania strony docelowej

DO KOGO SKIEROWANA JEST STRONA DOCELOWA?

Strony docelowe i ich funkcje różnią się oczywiście w pewnym stopniu w zależności od danej witryny. Ale jak już wspomniano, celem jest po prostu stworzenie przyjaznego, informacyjnego i generującego zainteresowanie projektu, który kieruje odwiedzających witrynę do bardziej szczegółowych podrzędnych adresów URL. Tam, na przykład, artykuły na sprzedaż są dostępne w szczegółach. Celem jest generowanie ruchu i odwiedzających, co zwykle może prowadzić do większej sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej.

W szczegółach jednak cele mogą się różnić pod pewnymi względami. W niektórych miejscach, na przykład, celem jest dostarczenie informacji. Tutaj można odnieść się do własnej firmy, podobnie jak można zaprezentować produkty i usługi. Mogą się tam również pojawić np. niezbędne rejestracje. Oczywiście to tylko kilka przykładów, ale już one pokazują, jak różnorodnym, a jednocześnie zawsze istotnym elementem jest landing page.

W JAKI SPOSÓB UZYSKUJE SIĘ DOSTĘP DO STRONY DOCELOWEJ?

Metafora lotniska jest również myląca w niektórych miejscach. Na przykład samolot wie, dokąd zmierza przed startem, podobnie jak pasażerowie. W przeciwieństwie do tego, kierunek wyszukiwania użytkowników, którzy mają wylądować na stronie docelowej, jest dość z grubsza określony, zwykle istnieje pewna otwartość, ale czasami szukają konkretnie lub nawigują tam. Innymi słowy, strona docelowa musi oczywiście najpierw zostać osiągnięta, aby spełnić swoją funkcję. Jest na to kilka sposobów, które oczywiście chcielibyśmy przedstawić:

  • Adresy URL można wprowadzać lub klikać bezpośrednio. Dzieje się tak na przykład dzięki mediom reklamowym, mediom społecznościowym lub wysyłanym wiadomościom e-mail, takim jak biuletyny.
  • Banery reklamowe są popularnym sposobem linkowania do stron docelowych, jeśli są atrakcyjnie zaprojektowane.
  • Jedną z najważniejszych opcji są wyszukiwarki, przede wszystkim Google.

JAKIE SĄ NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY I ICH FUNKCJA NA STRONIE DOCELOWEJ?

Celem indywidualnej strony docelowej jest wzbudzenie zainteresowania. To, co jest odpychające, zostaje po prostu zamknięte, a to, co jest nudne, również zostaje zamknięte. Tak właśnie działa era internetu. Chociaż treść różni się ogromnie, oczywiście są tu pewne podstawowe rzeczy. Dotyczy to ogólnie wszystkiego, od modnych blogów po sklepy internetowe. Chcielibyśmy zatem przedstawić niektóre z najważniejszych elementów strony docelowej:

LOGO I NAZWA

Jeśli chcesz wzbudzić szacunek, nie powinieneś ukrywać się na własnej stronie internetowej. Niezbędna jest pewna wartość rozpoznawcza. Logo firmy i oczywiście nazwa powinny być wyraźnie widoczne w górnej części strony i w ten sposób umiejętnie uzupełniać adres URL.

PRZEGLĄD

Podczas projektowania strony docelowej, nagłówek w szczególności szybko przyciąga wzrok. Nigdy nie należy go lekceważyć. Pokazuje, o co chodzi. Jeśli zainteresowanie jest wzbudzone i grupa docelowa jest spełniona, ludzie będą kontynuować czytanie, jeśli nie, strona zostanie szybko zamknięta.

WSTĘP, CZĘŚĆ GŁÓWNA, ZAKOŃCZENIE

Żadna strona docelowa nie może obejść się bez prawdziwego tekstu. Jest to ważne ze względów SEO, ale także tworzy zaufanie wśród klientów, którzy następnie skorzystają z witryny i przekonają się, czy rzeczywiście mają rację. Rozsądna struktura tekstu jest zatem niezwykle ważna.

WEZWANIE DO DZIAŁANIA

Wezwanie do działania (CTA) to miejsce, w którym wszystko sprowadza się do najdrobniejszych szczegółów. To tutaj klienci są wyraźnie proszeni o dalsze korzystanie z witryny. CTA może obejmować prośby o kliknięcie określonych przekierowań do rejestracji. Element zachęty jest tutaj niezbędny.

ELEMENTY ZAUFANIA

Większość poprzednich elementów ma na celu zbudowanie zaufania klientów i sprawienie wrażenia, że strona internetowa jest wiarygodna. Zwykle zawierają one różne elementy tła, jednak niektóre z nich dążą do tego celu jeszcze bardziej bezpośrednio. Przykładem są tzw. elementy zaufania, takie jak pieczęcie certyfikatów. Ponadto, zdjęcia sympatycznych pracowników często pomagają jako ludzki aspekt strony.

PROMOCJA PRODUKTU

Sensowne jest również promowanie własnych produktów w nieco pośredni sposób. Prawdziwe opinie klientów lub przynajmniej linki do nich mogą służyć temu celowi. Ale filmy wideo i tym podobne są nie tylko zabawne, ale także łatwo dostępne i wielu klientów lubi je klikać.

INFORMACJE

Konieczne jest również, aby klienci wiedzieli, z kim mają do czynienia w przypadku wątpliwości. Informacje z adresami, nazwiskami, a także numerami telefonów znajdują się zatem na zdecydowanej większości stron docelowych. Jeśli zwrócisz na to uwagę, możesz również wzbudzić zaufanie, a nawet skierować klientów do obsługi klienta, co jest prawdziwą korzyścią.

Innymi słowy, w wielu przypadkach nie da się obejść landing page'a, jeśli chce się wygenerować nowy ruch i lepszą sprzedaż. Warunkiem wstępnym jest oczywiście dobrze przemyślane podejście do promowania strony internetowej i jej struktury. Nie należy też lekceważyć faktu, że to, co następuje po stronie docelowej, również musi być przekonujące - całościowe myślenie wymaga zatem odpowiedniego wdrożenia stron docelowych.

KREATOR STRON DOCELOWYCH

Ci, którzy faktycznie mają pewność siebie, aby stworzyć własną stronę, mogą nadal uzyskać wsparcie przy użyciu dobrych narzędzi. Landing page buildery dobrze się do tego nadają, ponieważ mogą być używane bez wiedzy programistycznej, mają dobre czasy ładowania, a także wiele innych narzędzi, dzięki którym strony mogą być idealnie dostosowane.

SZABLONY

Zwykle zawierają one różne szablony, które można łatwo wypełniać i edytować za pomocą prostego edytora. Należy jednak zauważyć, że narzędzia te niekoniecznie są dostępne bezpłatnie. Istnieją proste, bezpłatne programy, ale także bardzo rozbudowane, które kosztują więcej miesięcznie.

UŻYTECZNOŚĆ I INTERFEJSY

Użytkownicy, którzy chcą korzystać z takiego oprogramowania, powinni upewnić się, że jest ono łatwe w użyciu. W końcu nie każdy ma dobrą wcześniejszą wiedzę na temat komputerów PC. Pomocne są popularne interfejsy typu "przeciągnij i upuść" z dodatkowymi szablonami. Ułatwia to odpowiednie wypełnienie istniejącego projektu. Korzystna jest również obecność interfejsów do e-marketingu lub innych programów, a także zintegrowanych narzędzi analitycznych.

POMOC W WYBORZE POPRZEZ RAPORTY Z TESTÓW

Jeśli nie masz pewności, możesz poszukać w Internecie raportów z testów, które co roku identyfikują najlepsze narzędzia i wymieniają ich zalety i wady. Zazwyczaj wspominają one, które narzędzia są zalecane dla początkujących, a które dla zaawansowanych użytkowników. Istnieją również profesjonalne narzędzia, które wymagają doświadczenia w programowaniu HTML.

JAKIE TYPY STRON MOŻNA TWORZYĆ?

Strona docelowa może przybierać różne formy. Można ją utworzyć od nowa lub odpowiednio przeformatować istniejącą stronę. Następnie można jej użyć jako strony produktu lub strony kategorii. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek musi być zawsze przeprowadzana w celu jej dopasowania.

PONAD 1000 ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

Michael-Wojsa MICHAEL
WOJSA

Mogę polecić tę firmę SEO w Osnabrück w 100%. Praca jest zawsze bardzo wysokiej jakości, a jednocześnie analizy, testy użyteczności i optymalizacje projektu strony internetowej są wdrażane bardzo szybko. Optymalizacje prowadzą do rzeczywistej wartości dodanej w czasie i są naprawdę warte każdego centa.

R
ROBIN
HAAS

Praca z Suchhelden to prawdziwa przyjemność. Pomimo wielodyscyplinarnego podejścia, które w wielu innych agencjach zawodzi, udaje im się zapewnić doskonałe doradztwo i pomoc w każdym obszarze, w moim przypadku: Shopify, SEO i reklamy na Facebooku. Całość szybko i niezwykle kompetentnie. Dziękuję, oby tak dalej!

HOLGER BAUR KARSTEN
MUELLER

Współpracujemy z Suchhelden już od kilku lat. Poznaliśmy firmę jako niezawodnego partnera i cieszymy się na dalszą współpracę. Zdecydowanie polecamy!

ECL KONTOR GMBH ECL
KONTOR GMBH

Po rekomendacji i harmonijnych rozmowach wstępnych zdecydowaliśmy się wejść na wspólną ścieżkę optymalizacji SEO z Suchhelden. Co zaskakujące, już po 2 miesiącach udało nam się osiągnąć pierwsze sukcesy i pozyskać nowych klientów. Chcielibyśmy skorzystać z okazji, aby podziękować im za ich wyjątkową wydajność i doskonałe wsparcie. Jesteśmy pewni, że bohaterowie poszukiwań będą z nami bez końca! Podziękowania dla zespołu. Naprzód!

HOLGER BAUR HOLGER
BAUR

Zespół Suchhelden jest świetny. Wszystkie odpowiedzi są bardzo szybkie, profesjonalne, rzeczowe. Ponadto wszyscy są bardzo mili i wysoko profesjonalni. W związku z tym - dziękuję zespołowi za dotychczasową współpracę.

Geh-Wasserchemie GEH
WASSER­CHEMIE

Współpracujemy z Suchhelden od prawie dwóch lat i otrzymaliśmy wsparcie w zakresie SEO i SEA. Dzięki profesjonalnemu doradztwu oraz skutecznemu planowaniu i wdrażaniu działań udało nam się poprawić naszą widoczność i wielokrotnie zwiększyć liczbę zapytań od klientów. Wielkie dzięki za wspaniałą współpracę!

W ZASADZIE MOŻNA SOBIE WYOBRAZIĆ DWA TYPY

Jedną z opcji jest standardowa strona docelowa, a drugą mikrostrona.

W przypadku wersji standardowej można również wykorzystać istniejące strony produktów. Lepsze są jednak tak zwane "samodzielne strony", takie jak te używane przez Google AdWords.

Mikrostrony powinny być projektowane od podstaw i działać niezależnie od głównej witryny. Mogą prezentować jedynie produkty, biuletyny, formularze rejestracyjne lub kontaktowe. Mimo to, ich wygląd powinien być spójny z estetyką reszty witryny, aby wyraźnie wskazywać na ich powiązanie z główną stroną.

JAK MOŻNA TWORZYĆ STRONY DOCELOWE?

Oprócz rodzaju strony i narzędzi, operator strony musi również zdecydować, jakim budżetem dysponuje na stworzenie strony i za pomocą czego chce ją stworzyć. Oprócz zatrudnienia profesjonalnego programisty do stworzenia spersonalizowanej strony, istnieją również różne oferty modułowe.

Ułatwia to użytkownikom tworzenie własnych witryn. WordPress, na przykład, jest bardzo dobrze znany i może być używany do tworzenia stron internetowych i blogów. Jednak systemy modułowe nie zawsze są odpowiednie dla początkujących, ponieważ tutaj również trzeba zainstalować narzędzia, motywy lub szablony, co nie każdemu użytkownikowi udaje się za pierwszym razem. Zwiększa to próg frustracji i kosztuje dużo czasu. Z drugiej strony profesjonalista doskonale się na tym zna i może zaprojektować witrynę znacznie szybciej i skuteczniej.

STRONA DOCELOWA WORDPRESSA

Przede wszystkim należy zauważyć, że WordPress jest "otwartym systemem zarządzania treścią". Każdy użytkownik może bezpłatnie korzystać z tego oprogramowania, aby modyfikować zawartość swojej strony internetowej, nawet bez rozległej wiedzy programistycznej. Początkowo WordPress był popularny do tworzenia blogów. Obecnie jednak jest to najczęściej używany system do tworzenia wszelkiego rodzaju stron internetowych. Należą do nich na przykład strony stowarzyszeń, fora, strony firmowe czy sklepy internetowe.

W przypadku WordPressa istnieje rozróżnienie między darmowym oprogramowaniem dla osób, które tworzą i edytują własną stronę internetową, a płatną usługą, która jest łatwa w użyciu, ale wiąże się z pewnymi ograniczeniami. Użytkownik nie może tutaj działać tak, jak w przypadku samodzielnie hostowanej witryny. Nawet Microsoft używa WordPress dla swojego bloga.

ZALETY WORDPRESSA

Należą do nich przede wszystkim fakt, że oprogramowanie jest darmowe i można je rozbudowywać. Do wyboru jest wiele motywów lub wtyczek, dzięki którym można łatwo dostosować wygląd i funkcje. Jest również bardzo łatwy w instalacji i można z nim pracować bardzo elastycznie. Idealne są również obszerne oferty pomocy za pośrednictwem własnych blogów i samouczków lub forów.

WordPress oferuje wiele różnych narzędzi do optymalnego projektowania stron internetowych i landing page'y. Jednym z nich jest narzędzie do tworzenia landing page'y Profitbuilder 2. Jest ono bardzo proste i bardzo szybkie, zapewnia krótkie czasy ładowania strony i posiada wizualny edytor do łatwej edycji układu.

PROJEKT STRONY DOCELOWEJ

Projekt strony jest niezwykle ważny, w końcu powinna ona praktycznie od razu informować klienta o wszystkich ważnych kwestiach i przekonywać go tak, aby od razu kupił reklamowany produkt.

Zestaw do budowy strony docelowej: Wybór / zmiana projektu

TREŚĆ I ELEMENTY STRONY DOCELOWEJ

Przede wszystkim powinieneś od razu zobaczyć, do jakiej firmy należy strona produktu. Dlatego ważne jest, aby mieć logo firmy, a także, jeśli są dostępne, kolory firmy i ten sam projekt, co reszta witryny. W ten sposób klient ma natychmiastową wartość rozpoznawczą, gdy odkryje logo gdzie indziej.

Formularze kontaktowe lub możliwość natychmiastowego zamówienia (poprzez odpowiedni przycisk) również powinny być bezwzględnie podane. Najważniejsze są istotne informacje o produkcie w połączeniu z odpowiednim nagłówkiem, który natychmiast przyciąga uwagę czytelnika.

Pomocne są również dobre referencje, raporty z testów, filmy wideo, galeria zdjęć produktu lub, na przykład, programy obliczeniowe, które mogą obliczyć i pokazać korzyść dla usług takich jak ubezpieczenie.

RODZAJE STRON DOCELOWYCH

Istnieje nieskończona liczba opcji projektowych, które albo wynikają z szablonów systemów modułowych, albo są indywidualnie projektowane przez profesjonalistów dla operatora witryny. Narzędzia takie jak WordPress, ale także wiele innych witryn, oferują różne bezpłatne i płatne opcje projektowania.

Ponadto do stron można dodawać wiele dodatkowych zdjęć, które są również dostępne u różnych dostawców, zarówno bezpłatnie, jak i do zakupu. Korzystając z nich, ważne jest, aby sprawdzić, czy prawo do ich używania jest licencjonowane!

PROSTE I ZAWIERAJĄCE DUŻĄ ILOŚĆ TEKSTU STRONY

Istnieją bardzo proste strony docelowe, które oferują głównie tekst informacyjny, ale tylko jeden lub dwa obrazy. Może to przemawiać do grup docelowych, które kochają proste i szybko zrozumiałe wiadomości zgodnie z mottem „Prostota i zwięzłość dodają smaku życiu.”. W tym przypadku projekt można urozmaicić kilkoma kolorami, aby strona nie wydawała się zbyt stonowana.

Do celów kreatywnych, stron artystów lub wydarzeń odpowiednie są również bardzo kolorowe i barwne strony. Niemniej jednak zawsze ważne jest, aby nie przesadzić, aby nie odstraszyć klientów.

Niektóre fora lub strony ezoteryczne również uwielbiają czarno-biały efekt. Wygląda to tajemniczo, paranormalnie, a jednocześnie prosto, a przy subtelnej kolorystyce nawet elegancko. Wymagana jest tutaj delikatność, aby strona nie wyglądała jak z horroru.

TEKSTY Z NACISKIEM WIZUALNYM

Portale podróżnicze, które chcą pokazać najlepsze plaże lub hotele, ale także fotografowie, którzy prezentują swoje umiejętności za pomocą kilku wycinków, często uciekają się do prezentacji w stylu kolażu lub zdjęć. Podoba się to klientom, którzy nie przywiązują dużej wagi do obszernych tekstów i wolą być przekonani atrakcyjnymi zdjęciami. W ten sposób zaproszenie "Zarezerwuj teraz" obok zdjęcia wymarzonych plaż może osiągnąć szybki efekt.

Ilustracje i styl komiksowy mogą również przynieść dobre efekty w przypadku niektórych produktów. Z kolei malarze i tapicerzy z pewnością docenią strony z pięknymi kolorami. Gradienty kolorów i wzory są do tego idealne. Firmy z branży IT częściej wykorzystują grafikę.

SZABLON STRONY DOCELOWEJ

Słowo template oznacza tyle co wzór lub próbka, ale także szablon. Szablon landing page jest zatem gotowym szablonem strony internetowej, który użytkownik może wypełnić własną treścią, taką jak tekst i obrazy.

W większości przypadków te layouty są wyposażone w niezbędny responsywny design (dzięki czemu strona wyświetla się idealnie na wszystkich urządzeniach). Istnieją szablony dla różnych zawodów, które już zawierają różne ważne funkcje. Na przykład, dla restauracji, funkcja kalendarza, rezerwacji online i menu jest powszechna.

JAKIE SĄ ZALETY I WADY SZABLONÓW?

Najważniejszą zaletą dla użytkownika jest to, że szablony są bardzo łatwe w użyciu, tj. do wypełnienia. Oznacza to, że nawet początkujący mogą stworzyć stronę przy niewielkim wysiłku. Jednak nie jest to możliwe bez żadnej wiedzy, jeśli chcesz zmienić stronę. Na przykład, jeśli chcesz wybrać inną czcionkę lub kolor tła. Kolejną zaletą jest to, że szablony te są również przystępne cenowo dla start-upów z niewielkim budżetem. Problem ze standardowymi szablonami polega jednak na tym, że nie można przedstawić wyjątkowości firm. Wynika to z faktu, że setki sklepów internetowych mogą pracować z dokładnie tym samym szablonem, a być może nawet w tym samym kolorze tła. Niestety oznacza to, że firma może zgubić się w masie. Indywidualny projekt, który wyróżnia się na tle konkurencji, a jednocześnie jest elastyczny i profesjonalnie zmienialny, jest dostępny tylko u profesjonalnego projektanta stron internetowych.

JESZCZE PYTANIA?

MASZ PYTANIA? CHĘTNIE POMOŻEMY

OTRZYMAJ OFERTĘ BEZ ZOBOWIĄZAŃ

OPTYMALIZACJA STRONY DOCELOWEJ

Po utworzeniu strony docelowej nie jest ona ważna przez czas nieokreślony. Ponieważ gdy tylko pojawią się nowości produktowe lub zmieni się cena, strony muszą zostać zaktualizowane. Ważne jest, aby regularnie dostosowywać landing page do potrzeb produktu, ale także do potrzeb grupy docelowej. Zawarte na niej informacje muszą być zawsze aktualne i odpowiadać aktualnym gustom.

Ponadto zmianie mogą ulec ważne słowa kluczowe, które powinny zostać zintegrowane z tekstem w celu optymalizacji wyników wyszukiwania. Lepsze zdjęcia lub zastąpienie obrazów wysokiej jakości filmami produktowymi są również korzystne. Struktura lub nagłówek również mogą być stale ulepszane.

ZAWSZE OFERUJ KLIENTOWI WARTOŚĆ DODANĄ

Najnowsze informacje, świetne zdjęcia, aktualne filmy o produktach i promocje cenowe są pomocne dla klienta. Już na pierwszy rzut oka widzą, czego dotyczy oferta i czy jest dla nich odpowiednia.

Jeśli użytkownik zostanie zwabiony na stronę na podstawie wyszukiwanego hasła, które następnie dotyczy innych produktów, jest bardziej prawdopodobne, że odwróci się w irytacji i będzie kontynuował wyszukiwanie, niż zajmie się innymi ofertami na stronie. Dlatego najlepiej jest zawsze używać odpowiednich i istotnych informacji.

Ważna jest również struktura. Znaczący nagłówek, dobra struktura i wymienienie najważniejszych informacji na pierwszym miejscu w tekście to najważniejsze priorytety. Pomocne jest tutaj, jeśli tekst jest nie tylko dobrze napisany, ale także wolny od błędów i przekonuje poprawną gramatyką. Klient nieświadomie wyciągnie wnioski na temat jakości produktu z niechlujnego projektu tekstu i być może powstrzyma się od zakupu.

RÓWNIE WAŻNA JEST NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA

Przestarzałe strony mogą nie wyświetlać całej zawartości, zwłaszcza na smartfonach lub tabletach. A jeśli użytkownik nie może wszystkiego przeczytać, to nic nie zamówi. Dlatego ważne jest, aby zawsze aktualizować stronę, a także zwracać uwagę na krótkie czasy ładowania. Możesz również wpłynąć na to, utrzymując stronę docelową krótką i przejrzystą. Im więcej obiektów i tekstów jest zintegrowanych, tym wolniej ładuje się strona. Dlatego szybko staje się nieciekawa dla użytkowników ze słabym połączeniem internetowym.

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

CZYM JEST STRONA DOCELOWA?

Strona docelowa to podstrona witryny, która ma być wywoływana przez wyszukiwarkę za pomocą zapytania wyszukiwania.

CO POWINNO ZNALEŹĆ SIĘ NA STRONIE DOCELOWEJ?

Aby strona docelowa generowała jak najwięcej wejść, powinna być zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek. Środki optymalizacji pod kątem wyszukiwarek obejmują prawidłowe zagęszczenie słów kluczowych, stosowanie odpowiednich nagłówków i wiele innych.

WEDŁUG JAKIEGO KRYTERIUM POWINNY BYĆ TWORZONE STRONY DOCELOWE?

Strony docelowe mogą być tworzone według różnych kryteriów: Dobrą metodą, aby dowiedzieć się, na jakie tematy należy tworzyć strony docelowe, jest kompleksowe badanie słów kluczowych za pomocą narzędzi takich jak Planer słów kluczowych Google.

JAKI JEST PRZYKŁAD STRONY DOCELOWEJ?

Ta! Strona https://www.searchhero.pl/leksykon/landingpage.php jest stroną docelową dla wyszukiwanego hasła strony docelowej i ma na celu dotarcie do osób, które szukają informacji na temat tworzenia tego samego.