CZY ISTNIEJĄ JAKIEŚ WADY?
Pojawia się pytanie, czy Google SEO, czy ogólnie optymalizacja pod wyszukiwarki, wiąże się z jakimiś wadami. Oczywiście istnieje wiele korzyści przemawiających za korzystaniem z optymalizacji pod wyszukiwarki w Google. Jednak istnieją również pewne aspekty, które należy wziąć pod uwagę przy tej metodzie, aby faktycznie znaleźć się na ścieżce do sukcesu, którego oczekujesz. Wytyczne, a raczej algorytm Google, zmieniają się od czasu do czasu, dlatego ważne jest, aby zawsze być na bieżąco. Oznacza to również, że nie wystarczy zająć się SEO tylko raz, ale trzeba regularnie kontynuować i optymalizować. Może to być postrzegane jako wada, ale tak naprawdę jest to normalne i dotyczy każdej formy marketingu. W końcu przestarzałe i nieoptymalizowane treści sprawiają, że zostajesz w tyle za konkurencją i nie możesz rywalizować z innymi właścicielami stron internetowych.
Może się zdarzyć, że przy odpowiedniej konkurencji w Twojej niszy lub dla Twoich produktów, sama optymalizacja pod wyszukiwarki jeszcze nie przyniesie oczekiwanego sukcesu. W wielu przypadkach konkurenci również wykorzystują wskazówki i triki optymalizacji pod wyszukiwarki, aby uzyskać lepsze pozycjonowanie. W takim przypadku, mimo iż Google SEO może przynieść poprawę Twojego pozycjonowania, nadal nie będziesz w stanie samodzielnie przebić się przez konkurencję tylko za pomocą tych działań. Możliwością byłoby wtedy dodatkowe wykorzystanie Google SEA, co oznaczałoby płatną reklamę, aby zwiększyć zasięg. Dodatkowo, poprawa prezentacji w mediach społecznościowych mogłaby również wiele zdziałać. Chętnie pomożemy Ci w tych krokach, abyś mógł osiągnąć swoje zamierzone cele.