logo 1&1
logo Aon
logo Bertelsmann
logo bofrost
logo Bundeswehr
logo Cornelsen
logo Deichmann
logo Dekra
logo ebay
logo Girocard
logo GoLeasy
logo Hermes
logo Liebherr
logo Manuka Health
logo Medisana
logo Neptunus
logo Ramershoven
logo Rottler
logo Schwäbisch Hall
logo Streetbooster
logo TÜV Nord
logo Volkswagen
logo WHU

SPIS TREŚCI

POTĘGA WYNIKÓW WYSZUKIWANIA: WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ O SERP, OPTYMALIZACJI WYSZUKIWAREK I CONTENT MARKETINGU

Ten artykuł jest rodzajem wpisu do encyklopedii, który zawiera obszerne informacje na wszystkie tematy związane z tematem „wyników wyszukiwania”. Podczas gdy konsumenci rzadko krytycznie kwestionują znaczenie wyników wyszukiwania, temat ten ma zupełnie inne znaczenie dla firm. Ukierunkowane oddziaływanie na wyniki wyszukiwania jest szczególnie istotne w obszarze e-commerce oraz w przypadkach, w których komunikacja za pośrednictwem Internetu ma ogromne znaczenie dla sukcesu biznesowego.

W najlepszym przypadku ich klienci w ogóle nie zauważają wpływu na wyniki wyszukiwania. Zamiast tego konkurują z mniejszą lub większą liczbą innych firm o najlepszy ranking dla wyszukiwanego hasła lub frazy. Ponieważ ponad 90% użytkowników wyszukiwarek klika wyniki wyszukiwania na pierwszej stronie, najwyższy możliwy ranking w wynikach wyszukiwania jest ostatecznym celem optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Aby upewnić się, że Twoje treści najprawdopodobniej zostaną znalezione wśród pierwszych wyników wyszukiwania, niezbędna jest kompleksowa strategia SEO.

Podstawą wyników wyszukiwania, a tym samym optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, są słowa kluczowe, czyli terminy wpisywane przez użytkowników wyszukiwarek w ramach wyszukiwania. W oparciu o słowa kluczowe agencje i firmy stosują różne strategie, aby poprawić swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Przedstawimy je szczegółowo poniżej. Na początek przyjrzymy się różnym wyszukiwarkom i ich znaczeniu w codziennym życiu. Na tej podstawie przedstawimy różne strategie optymalizacji wyników wyszukiwania, zanim przejdziemy do licznych wyzwań w tym obszarze tematycznym. Poszczególne sekcje logicznie opierają się na sobie nawzajem. Jeśli jednak jesteś już zaznajomiony z niektórymi tematami dotyczącymi wyników wyszukiwania lub jeśli chcesz najpierw uzyskać informacje na temat konkretnego obszaru, możesz po prostu wybrać odpowiednią sekcję za pomocą poniższego spisu treści.

Przed właściwą treścią znajduje się również krótki słowniczek, w którym wymieniono i wyjaśniono najważniejsze słowa, które często zostały przejęte z języka angielskiego 1 do 1, a także najważniejsze skróty.

ZNANI Z*

Business-Punk
W-V
T3n
Horizont
Digital-Bash
SeoPresso
Bibliografia

GLOSARIUSZ NA TEMAT WYNIKÓW WYSZUKIWANIA

SEM, SEA I SEO:

SEM jest skrótem od "Search Engine Marketing" i reprezentuje wszystkie typowe procesy, usługi i strategie świadczone w związku z optymalizacją wyszukiwarek (SEO - Search Engine Optimisation) i reklamą w wyszukiwarkach (SEA - Search Engine Advertising). Skrót "SEO" jest najczęściej używany w języku potocznym i nie zawsze jest używany całkowicie poprawnie, w zależności od źródła.

SERPs:

SERP to skrót od "Search Engine Result Page" lub "Search Engine Result Pages". W języku niemieckim akronim ten oznacza stronę lub strony z wynikami wyszukiwania, które są wyświetlane po wprowadzeniu określonego słowa kluczowego. Ponieważ większość użytkowników wywołuje wynik wyszukiwania, który jest wyświetlany na pierwszej stronie, ważnym celem optymalizacji jest osiągnięcie jak najlepszego rankingu.

SŁOWA KLUCZOWE

W marketingu w wyszukiwarkach słowo kluczowe oznacza termin, którego użytkownicy używają podczas wyszukiwania. W kontekście SEO celem jest optymalizacja treści strony w odniesieniu do jednego lub kilku słów kluczowych, tak aby była wyświetlana jak najwyżej po wprowadzeniu.

MARKETINGU TREŚCI

Content marketing opisuje strategię, która próbuje poprawić ranking strony internetowej poprzez wysokiej jakości treści. Podczas gdy tekst był postrzegany jako najważniejsza treść, obecnie ważną rolę odgrywają również liczne treści multimedialne.

1. RÓŻNE WYSZUKIWARKI I ICH WYNIKI W SKRÓCIE: NIE BEZ POWODU „GOOGLE” JEST DOBRZE ZNANYM TERMINEM

Bez wyszukiwarek Internet w swojej obecnej formie byłby nie do pomyślenia. Wiele podejmowanych działań opiera się na wcześniejszym wyszukiwaniu lub wynikach wyszukiwania. Użytkownicy wyszukiwarek wprowadzają do maski wyszukiwarki konkretne słowa kluczowe lub całe frazy wyszukiwania. W bardzo krótkim czasie wyświetlane są pasujące wyniki wyszukiwania, które są jak najbardziej odpowiednie dla użytkownika. Jeśli zapytasz ludzi w Polsce, z jakiej wyszukiwarki korzystają, odpowiedź prawie zawsze brzmi: Google!

Google!

Popularność Google (w Internecie po raz pierwszy od września 1997 r.) jest nieprzerwana i nawet jeśli firma macierzysta Google oferuje obecnie bogactwo usług, które trudno jest śledzić, korzystanie z Google jako wyszukiwarki jest tak proste, jak to tylko możliwe. Kiedy użytkownicy otwierają stronę, mogą wpisać wyszukiwane hasło bez zbędnych dygresji, a niezliczone wyniki wyszukiwania są prezentowane w bardzo krótkim czasie. Jeśli na przykład w wyszukiwarce Google zostanie wprowadzone hasło „Searchhero”, wyszukiwarka ta wyświetli następujący wynik wyszukiwania: Pozycja na górze jest klasyczną wskazówką, że nasza strona internetowa www.searchhero.pl ma słowo kluczowe „Searchhero” i SEO zostało zoptymalizowane.

Dla operatorów witryn i agencji SEO optymalizacja treści, zwłaszcza pod kątem algorytmów Google podczas prezentacji wyników wyszukiwania, to coś na kształt złotego standardu:

  • Z udziałem w rynku wynoszącym ponad 90%, Google jest niekwestionowanym numerem 1, przynajmniej w Niemczech, a na drugim miejscu plasuje się wyszukiwarka Bing firmy Microsoft. Inne wyszukiwarki są prawie nieistotne z udziałami w rynku poniżej jednego procenta.

Bing, jako wyszukiwarka Microsoftu, działa od 2009 roku we współpracy z wyszukiwarką Yahoo. Bing pokazuje następujący wynik wyszukiwania dla terminu "agencja SEO":

Wyniki wyszukiwania: Agencja SEO Bing

Możliwość wywoływania konkretnych podstron naszej witryny searchhero.pl bezpośrednio pod wynikiem wyszukiwania w formie linków wewnętrznych jest tym, co czyni wyszukiwarkę Bing tak wyjątkową.

  • Obraz jest nieco bardziej zróżnicowany, jeśli spojrzymy na udziały w światowym rynku. Niemniej jednak Google jest również światowym liderem z udziałem w rynku wynoszącym około 70%. Wyszukiwarka Bing firmy Microsoft ma jednak nadal udział w rynku wynoszący około 13%. Istnieje jednak interesująca konkurencja w Azji. Tam wyszukiwarka Baidu jest czasami bardziej rozpowszechniona lokalnie niż lider branży Google.

Pod względem wyglądu i struktury wyszukiwarka Baidu jest bardzo podobna do Google. Na przykład Baidu prezentuje następujące wyniki wyszukiwania dla zapytania "content marketing":

Wyniki wyszukiwania: Content Marketing Baidu

Nasze usługi jako agencji SEO koncentrują się zatem przede wszystkim na korzystnym wpływaniu na wyniki wyszukiwania w Google. W zależności od rynków, na których działają nasi klienci, zajmujemy się oczywiście opracowywaniem i wdrażaniem dostosowanych do potrzeb strategii SEO dla krajów niemiecko- i anglojęzycznych.

GOOGLE TO NAUKA SAMA W SOBIE

Dla użytkowników, a raczej potencjalnych klientów, korzystanie z Google jako wyszukiwarki jest przede wszystkim proste i intuicyjne. Z reguły użytkownicy nie są zbyt zainteresowani szczegółami tego, jak powstają wyniki wyszukiwania. Ponieważ jednak pojawienie się w wynikach wyszukiwania jest czynnikiem decydującym o sukcesie firm, SEO można obecnie postrzegać jako bardzo ważną część badań marketingowych. Wyniki wyszukiwania dla określonych słów kluczowych nie pojawiają się po prostu przypadkowo, ale są wynikiem złożonego procesu rankingowego. O ile jeszcze kilka lat temu możliwe było skuteczne wpływanie na własną pozycję w rankingu przy użyciu stosunkowo niewielu środków, o tyle obecnie SEO jest procesem na niewielką skalę. Google szereguje wyniki wyszukiwania za pomocą algorytmu, który skanuje i ocenia wszystkie strony. Algorytm ten bierze pod uwagę niezliczone indywidualne czynniki i każdego dnia decyduje o rankingu tysięcy stron internetowych w powiązaniu z różnymi słowami kluczowymi. To, ile i jakie kryteria odgrywają rolę w rankingu wyników wyszukiwania, jest niejako tajną recepturą Google. Istnieje zgoda co do tego, że niektóre czynniki, takie jak jakość treści, adaptacyjność (automatyczne dostosowanie do urządzenia końcowego) i użyteczność są ważniejsze dla rankingu wyników wyszukiwania niż niektóre inne czynniki. Nie ma jednak zgody co do znaczenia niezliczonych "małych" czynników, takich jak projekt metatagów i metaopisów lub projekt nazw plików.

Specjaliści SEO na całym świecie intensywnie omawiają istotne czynniki w rankingu wyników wyszukiwania. W przeszłości możliwe było rozszyfrowanie części algorytmu.Ponieważ zachowanie użytkowników podlega dynamicznym zmianom, Google również aktualizuje swój algorytm w nieregularnych odstępach czasu. W przeszłości ranking różnych stron internetowych zmieniał się z dnia na dzień - czasami z drastycznymi korzyściami i niekorzyściami dla niektórych operatorów witryn.

Jako agencja SEO oczywiście bacznie obserwujemy tego typu innowacje w rankingu wyników wyszukiwania. Ponieważ jesteśmy bardzo zaznajomieni z wieloma czynnikami SEO, możemy zagwarantować, że rankingi pozostaną stabilne nawet po krótkoterminowych aktualizacjach oraz że będziemy wprowadzać niezbędne korekty.

W kolejnej sekcji omówimy, które czynniki wpływają na ranking wyników wyszukiwania. Wyjaśnimy również, dlaczego niektóre czynniki są istotniejsze od innych oraz przedstawimy, jak wszechstronne mogą być czynniki rankingowe.

JESZCZE PYTANIA?

MASZ JESZCZE PYTANIA? CHĘTNIE CI POMOŻEMY

OTRZYMAJ NIEZOBOWIĄZUJĄCĄ OFERTĘ

2. WYNIKI WYSZUKIWANIA NIE SĄ DZIEŁEM PRZYPADKU: ZŁOŻONY ALGORYTM AUTOMATYCZNIE DECYDUJE O RANKINGU

Nie można dokładnie określić ilościowo, ile czynników wpływa na ranking wyników wyszukiwania dla danego słowa kluczowego. Google opracowało również swój algorytm w takim stopniu, że waży znaczenie niektórych czynników rankingowych w zależności od kontekstu:

  • Doskonałym przykładem jest szeroko dyskutowany czynnik „aktualności treści”.
  • Podczas gdy jakiś czas temu aktualność była nadal uważana za ogólnie ważny i istotny czynnik rankingowy w wynikach wyszukiwania, aktualność jest obecnie czynnikiem związanym z kontekstem treści.
  • Jeśli treść zawiera informacje na aktualne tematy, takie jak festiwale lub moda, algorytm waży znaczenie aktualności inaczej niż w przypadku treści ogólnych z mniej lub bardziej sztywnymi informacjami w tle.

Ale poprzedni przykład jest tylko jednym z wielu. Eksperci SEO, tacy jak my, podejrzewają, że obecnie na ranking wyników wyszukiwania wpływa ponad 100 czynników. Aby uszeregować wyniki wyszukiwania w najlepszy możliwy sposób, zwykle stosuje się strategię odgórną:

  • Elementy strony, które uważamy za szczególnie ważne czynniki, są optymalizowane priorytetowo.
  • Jako kompetentna i doświadczona agencja SEO gwarantujemy Ci najwyższą możliwą efektywność kosztową, ponieważ wdrażane są tylko te rzeczy, które są naprawdę przydatne dla Twojej firmy, a Twoja strona pojawia się jak najwyżej w rankingu wyników wyszukiwania.

2.1 SEO NA WYSOCE KONKURENCYJNYCH RYNKACH: WYTRWAŁOŚĆ, CIERPLIWOŚĆ I SZCZEGÓŁY DECYDUJĄ O RANKINGU TREŚCI PREZENTOWANYCH JAKO WYNIKI WYSZUKIWANIA

Jeśli chodzi o wyszukiwalność wyników wyszukiwania, wspomniana wyżej strategia top-down ma tę zaletę, że pracujemy dla Ciebie szczególnie ekonomicznie. Jednak ograniczenie się do 15 lub nawet 25 najważniejszych czynników nie zawsze jest wystarczające dla rankingu stron w wynikach wyszukiwania. Szczególnie na rynkach o dużej liczbie wyszukiwań i odpowiednio wysokim potencjale sprzedaży, konkurencja o najlepszą pozycję w wynikach wyszukiwania jest zacięta. Chociaż strategia top-down jest tutaj również obiecująca, wymaga ona znacznie bardziej szczegółowego podejścia.

W ten sposób nie koncentrujemy się już tylko na kilku szczególnie ważnych czynnikach, ale na jak największej liczbie tych czynników, które są tak ważne dla wyników wyszukiwania Twoich klientów. Przy odrobinie cierpliwości i współpracy z wykwalifikowaną agencją SEO, taką jak my, walka o ranking Twojej firmy jest o wiele łatwiejsza. Znamy sztuczki, czynniki i oczywiście Twoją konkurencję, jeśli chodzi o optymalny ranking wyników wyszukiwania.

  • Uwaga: Polegaj na poradach ekspertów od nas jako agencji SEO tak wcześnie, jak to możliwe. Wiele optymalizacji można wdrożyć i uruchomić w stosunkowo krótkim czasie, ale czasami może upłynąć kilka tygodni, a nawet kilka miesięcy, zanim sukces tej optymalizacji pozytywnie wpłynie również na Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania użytkowników — dlatego czas, jak to często bywa to PIENIĄDZE!

Czy masz już konkretne plany, dla których słów kluczowych chciałbyś pozytywnie wpłynąć na wyniki wyszukiwania i ich ranking? A może chcesz najpierw bezpłatnie i niezobowiązująco dowiedzieć się więcej o szansach i zagrożeniach związanych z naszą pełną zaufania współpracą? Porozmawiaj z nami w każdej chwili!

2.2 PRZEGLĄD RÓŻNYCH CZYNNIKÓW RANKINGOWYCH: CO WPŁYWA NA WYŚWIETLANIE WYNIKÓW WYSZUKIWANIA?

W poprzednich dwóch sekcjach informowaliśmy raczej ogólnie o wyzwaniach i osobliwościach związanych z optymalizacją witryny, zwłaszcza w odniesieniu do rankingu wyników wyszukiwania. Podane przykłady odnosiły się do szczególnie istotnych czynników wpływających na ranking w wynikach wyszukiwania, ale w żadnym wypadku nie obejmowały wszystkich czynników, które bierze pod uwagę profesjonalna agencja SEO.

Ponieważ Google nadal utrzymuje czynniki brane pod uwagę w tajemnicy pomimo licznych aktualizacji, a na scenie SEO nie ma konsensusu co do tego, które czynniki naprawdę wpływają na wyniki wyszukiwania, ograniczymy się w tym momencie do wymienienia czynników, których wpływ jest uważany za pewny. W duchu SEO chodzi również o efektywność dla Ciebie jako naszego potencjalnego klienta: w końcu chciałbyś wiedzieć, co może pozytywnie wpłynąć na Twoją znajdowalność w wynikach wyszukiwania, a nie dowiedzieć się więcej o niezliczonych spekulacjach na scenie SEO.

2.2.1 NAJWAŻNIEJSZE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA MOŻLIWOŚĆ ZNALEZIENIA WITRYNY W WYNIKACH WYSZUKIWANIA

Aby śledzić mnogość czynników istotnych dla wyników wyszukiwania, warto je skategoryzować. Ważnym kryterium, zarówno z naszego profesjonalnego punktu widzenia jako agencji SEO, jak i z punktu widzenia naszych klientów, jest rozróżnienie czynników,

które można przypisać do optymalizacji OnPage i OffPage w celu poprawy rankingu witryny w wynikach wyszukiwania w perspektywie długoterminowej.

2.2.2 NAJWAŻNIEJSZE CZYNNIKI W ZAKRESIE OPTYMALIZACJI ON-PAGE

Jak sama nazwa wskazuje, optymalizacja onpage obejmuje zmiany, które są bezpośrednio związane z optymalizowaną stroną i w ten sposób pozytywnie wpływają na ranking wyników wyszukiwania. Konkretnie oznacza to, że webmaster lub administrator ma kontrolę nad wszystkimi procesami, przy czym w zależności od procesu wymagany jest pewien stopień wiedzy specjalistycznej. Poniżej wymieniono 5 najważniejszych czynników w obszarze optymalizacji onpage:

  1. Jakość treści: Dobra treść jest uporządkowana (nie zapomnij o h-tagach), ma odpowiednią długość i zawiera jak najwięcej istotnych informacji o jednym lub kilku słowach kluczowych, co z kolei wpływa na pozycję w wynikach wyszukiwania.
  1. Linki wysokiej jakości: W zależności od treści wskazane jest powiązanie różnych źródeł. Należy zadbać o to, aby linki prowadziły tylko do stron, które również mają dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania i są godne zaufania.
  2. Projekt językowy: poprawna pisownia i odpowiednie użycie znaków interpunkcyjnych i struktur, takich jak wypunktowania, również wpływają na ranking wyników wyszukiwania.
  3. Optymalizacja wykorzystania słów kluczowych: Zdefiniuj klucze główne i drugorzędne, których wyszukiwane hasła mogą używać potencjalni użytkownicy, aby znaleźć Twoją stronę w wynikach wyszukiwania. W związku z tym te słowa kluczowe należy wprowadzić w tekście, w adresie URL i w metaopisie.
  4. Przyjazny dla użytkownika projekt: Zasadniczo strona powinna być przejrzysta i dostosowana. Ważnym wskaźnikiem, który również wpływa na ranking wyników wyszukiwania, jest długość pobytu, współczynnik klikalności (CTR) oraz współczynnik odrzuceń.

2.2.3 NAJWAŻNIEJSZE CZYNNIKI Z ZAKRESU OPTYMALIZACJI OFF-PAGE

Już sam termin optymalizacja offpage sugeruje, że jest to optymalizacja czynników, które nie mają miejsca bezpośrednio na samej stronie internetowej. W praktyce optymalizacja offpage oznacza przede wszystkim ostrożne zwiększanie poziomu świadomości witryny. Na przykład linki zwrotne są nadal ważnym czynnikiem rankingowym, którego firmy nie powinny lekceważyć.

Jeśli jednak chodzi o linki zwrotne, jakość wyraźnie przeważa nad ilością. Algorytm Google z pewnością rozpoznaje sposób, w jaki tworzone są linki zwrotne i oprócz ilości bierze również pod uwagę jakość tych stron, z których linki zwrotne zostały utworzone. Jeśli pracujemy dla Ciebie jako agencja SEO, zwracamy uwagę na różne kryteria jakości linków zwrotnych:

  • Linki zwrotne powinny pochodzić ze stron, które są dobrze pozycjonowane, ugruntowane w wynikach wyszukiwania i godne zaufania
  • Linki zwrotne również nie powinny być ustawiane losowo, ale powinny pochodzić ze stron pasujących do Twojej własnej treści.
  • Jako doświadczona agencja SEO przywiązujemy najwyższą wagę do linków zwrotnych. Korzystamy również z ustalonych możliwości współpracy z innymi operatorami witryn: posty gościnne, korzystanie z katalogów, publikacja komunikatów prasowych o ważnych innowacjach lub regularna kontrola działania linków zwrotnych to tylko kilka rzeczy z naszego zestawu narzędzi.

2.3 ABSOLUTNE NIE NA DRODZE DO LEPSZEJ WYKRYWALNOŚCI W WYNIKACH WYSZUKIWANIA

Oprócz czynników wymienionych powyżej we fragmentach, które nie mają ściśle określonego znaczenia dla rankingu wyników wyszukiwania, istnieje obecnie kilka czynników, które można również nazwać czynnikami zastępczymi (0 lub 1; tak lub nie) w sensie typowego języka koderów. Jeśli czynniki te nie są przestrzegane w praktyce, zwykle wiąże się to ze znaczną utratą pozycji w rankingu wyników wyszukiwania.

Nawet jeśli wszystkie inne czynniki są brane pod uwagę kompleksowo i odpowiednio, brak uwzględnienia takich czynników knock-out nie może być już tak naprawdę zrekompensowany, a ranking witryny w wynikach wyszukiwania będzie miał znaczący negatywny wpływ. Jednak w przeciwieństwie do wielu innych czynników, te czynniki K.O. są z pewnością znaczące i zostały również potwierdzone przez samo Google. Czynniki te obejmują na przykład następujące:

MAPA WITRYNY XML:

Kilka lat temu znaczenie mapy witryny XML dla rankingu w wynikach wyszukiwania było znacznie większe. Celem mapy witryny była optymalizacja indeksowania i znajdowania przez automatyczny crawler Google. Jednak dzięki postępowi technicznemu robot indeksujący jest obecnie w stanie przechwytywać całe strony nawet bez mapy witryny. Zgodnie z oficjalnymi zaleceniami, mapa witryny powinna być jednak nadal dostarczana, jeśli strona jest szczególnie obszerna, zawiera wiele multimediów lub stanowi duże archiwum. Uderzające jest to, że Google zaleca również mapę witryny dla nowych i mało znanych stron: ponieważ crawler automatycznie porusza się po sieci WWW za pomocą istniejących linków, mapa witryny jest ważną podstawą w tych przypadkach, aby być widocznym od samego początku i znaleźć się w wynikach wyszukiwania. Wdrożenie mapy witryny jest proste i szybkie, dlatego naszym zdaniem nawet dobrze znane witryny nie powinny się bez niej obejść!

WAŻNY CERTYFIKAT SSL:

Czynnikiem, który wciąż jest dość nowy, ale został oficjalnie potwierdzony, jest to, czy wiarygodność strony została potwierdzona za pomocą certyfikatu SSL. Ponieważ bezpieczeństwo danych staje się coraz ważniejsze, certyfikat SSL jest niezbędny, również w odniesieniu do rankingu wyników wyszukiwania, i nie należy o nim zapominać pomimo związanych z nim kosztów. W zależności od rodzaju prowadzonej działalności, wskazane jest również potwierdzenie własnej tożsamości za pomocą szczególnie rozbudowanych certyfikatów SSL. Jeśli tożsamość strony lub operatora strony została kompleksowo sprawdzona, można to wyraźnie rozpoznać w najnowszych przeglądarkach po zielonym pasku adresu. Oczywiście służymy również pomocą w wyborze odpowiedniego certyfikatu SSL.

PROJEKT ADAPTACYJNY:

Obecnie około połowa całego ruchu pochodzi z urządzeń mobilnych, takich jak smartfony czy tablety. Ponieważ urządzenia te mają niższą rozdzielczość i/lub rozmiar w porównaniu do laptopów lub dużych ekranów, nowoczesne strony internetowe mają adaptacyjny design. Za pomocą kodu automatycznie rozpoznawane jest, z jakiego urządzenia użytkownik uzyskuje dostęp do strony, a projekt jest dostosowywany w taki sposób, aby zagwarantować najlepszą możliwą czytelność i łatwość obsługi. Jeśli nie ma adaptacyjnego projektu, czas spędzony na odpowiedniej stronie internetowej ulegnie skróceniu, a ostatecznie wpłynie to negatywnie na ranking tej strony w wynikach wyszukiwania.

CZAS ŁADOWANIA:

Ważnym elementem doświadczenia użytkownika, a tym samym postrzegania jakości, jest czas ładowania strony. W idealnym przypadku trwa to tylko kilka sekund lub przy odpowiedniej przepustowości następuje niemal bez opóźnień. Jeśli zauważyłeś, że ładowanie Twojej strony zajmuje stosunkowo dużo czasu, również szybko zajmiemy się tym problemem. Dzięki kilku sztuczkom i poprawkom czas ładowania można znacznie skrócić przy niewielkim wysiłku i poprawić ranking w wynikach wyszukiwania.

OŚWIADCZENIE O OCHRONIE DANYCH, WARUNKI I MOŻLIWOŚCI KONTAKTU

Zgodnie z nowym rozporządzeniem o ochronie danych, a także innymi przepisami, takimi jak niemiecka ustawa o telemediach (TMG), istnienie nadruku, indywidualnego oświadczenia o ochronie danych oraz, w stosownych przypadkach, ogólnych warunków i opcji kontaktowych jest obowiązkowe. Ponieważ zgodność z tymi obowiązkami jest już sama w sobie cechą jakościową strony internetowej, trudno się dziwić, że rzeczy te mają również wysoką wartość dla rankingu wyników wyszukiwania.

PONAD 1000 ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

Michael-Wojsa MICHAEL
WOJSA

Mogę polecić tę firmę SEO w Osnabrück w 100%. Praca jest zawsze bardzo wysokiej jakości, a jednocześnie analizy, testy użyteczności i optymalizacje projektu strony internetowej są wdrażane bardzo szybko. Optymalizacje prowadzą do rzeczywistej wartości dodanej w czasie i są naprawdę warte każdego centa.

R
ROBIN
HAAS

Praca z Suchhelden to prawdziwa przyjemność. Pomimo wielodyscyplinarnego podejścia, które w wielu innych agencjach zawodzi, udaje im się zapewnić doskonałe doradztwo i pomoc w każdym obszarze, w moim przypadku: Shopify, SEO i reklamy na Facebooku. Całość szybko i niezwykle kompetentnie. Dziękuję, oby tak dalej!

HOLGER BAUR KARSTEN
MUELLER

Współpracujemy z Suchhelden już od kilku lat. Poznaliśmy firmę jako niezawodnego partnera i cieszymy się na dalszą współpracę. Zdecydowanie polecamy!

ECL KONTOR GMBH ECL
KONTOR GMBH

Po rekomendacji i harmonijnych rozmowach wstępnych zdecydowaliśmy się wejść na wspólną ścieżkę optymalizacji SEO z Suchhelden. Co zaskakujące, już po 2 miesiącach udało nam się osiągnąć pierwsze sukcesy i pozyskać nowych klientów. Chcielibyśmy skorzystać z okazji, aby podziękować im za ich wyjątkową wydajność i doskonałe wsparcie. Jesteśmy pewni, że bohaterowie poszukiwań będą z nami bez końca! Podziękowania dla zespołu. Naprzód!

HOLGER BAUR HOLGER
BAUR

Zespół Suchhelden jest świetny. Wszystkie odpowiedzi są bardzo szybkie, profesjonalne, rzeczowe. Ponadto wszyscy są bardzo mili i wysoko profesjonalni. W związku z tym - dziękuję zespołowi za dotychczasową współpracę.

Geh-Wasserchemie GEH
WASSER­CHEMIE

Współpracujemy z Suchhelden od prawie dwóch lat i otrzymaliśmy wsparcie w zakresie SEO i SEA. Dzięki profesjonalnemu doradztwu oraz skutecznemu planowaniu i wdrażaniu działań udało nam się poprawić naszą widoczność i wielokrotnie zwiększyć liczbę zapytań od klientów. Wielkie dzięki za wspaniałą współpracę!

3. ORGANIC SEARCH VS. PAID TRAFFIC - WAŻNE CZYNNIKI W WYNIKACH WYSZUKIWANIA

Mówiąc o SEM, SEO i SEA, wielokrotnie używa się różnych anglicyzmów, których znaczenie nie jest od razu oczywiste. W szczególności często wymieniane są terminy „wyszukiwanie bezpłatne” i „ruch płatny”, które reprezentują dwie zupełnie przeciwne rzeczy w odniesieniu do opisu wyników wyszukiwania. Wreszcie, ruch generowany przez stronę również odgrywa rolę w trafności wyników wyszukiwania Ważne jest, aby znać te dwa terminy:

  • Płatny ruch to taki ruch, który kieruje odwiedzających, użytkowników lub klientów na określoną stronę za pośrednictwem płatnych reklam. Tymi reklamami mogą być klasyczne banery, reklamy w sieciach społecznościowych, ale także reklamy bazujące na typowych wynikach wyszukiwania. U lidera branży Google reklamy te są wyraźnie opatrzone łatką „Reklama”, ale na pierwszy rzut oka niewiele różnią się od zwykłych wyników wyszukiwania.
  • Z drugiej strony termin Organic Search podkreśla, że ​​generowany ruch lub liczba odwiedzających są wynikiem wyszukiwania ręcznego, na które nie mają wpływu płatne reklamy. Jednak w zależności od użytych słów kluczowych ruch organiczny jest efektem kompleksowej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek , co przyczyniło się do poprawy pozycji w wynikach wyszukiwania.

3.1 O JAKOŚCI RUCHU I JEGO ZNACZENIU W WYNIKACH WYSZUKIWANIA: PŁATNY VS. ORGANICZNY

Dla firm, których sukces zależy przede wszystkim od ich zasięgu, na początku nie jest tak ważne, w jaki sposób odwiedzający trafiają na stronę internetową. Jeśli zostanie zapewnione, że odpowiednia grupa docelowa jest adresowana i świadoma oferty, duży krok został już pomyślnie wykonany. W zależności od firmy, kluczowe znaczenie ma oczywiście również to, w jaki sposób można zarabiać na wizytach w najlepszy możliwy sposób.

Strategiczne podejście jest niezbędne w rywalizacji o zasięg, uwagę, leady i oczywiście ranking w wynikach wyszukiwania. Jednak ostatecznie realizowane strategie mogą się znacznie różnić w zależności od firmy. Podobnie wygląda dyskusja na temat tego, który rodzaj ruchu (organiczny czy płatny) jest bardziej wartościowy:

  • Podczas gdy niektórzy twierdzą, że ruch organiczny jest bardziej zrównoważony, a wizyta jest bardziej "szczera" z punktu widzenia klienta, inni twierdzą, że przyciągnięcie uwagi i generowanie potencjalnych klientów jest najłatwiejsze dzięki płatnemu ruchowi.

Prawda, jak zwykle, leży gdzieś pośrodku. Na przykład, odwiedzający pozyskani organicznie są oczywiście wynikiem wysokiej jakości treści na stronie z jednej strony oraz ciągłą optymalizacją pod kątem wyszukiwarek, zmierzającą do poprawy pozycji w wynikach wyszukiwania, z drugiej strony.

Argumentem przemawiającym za ruchem płatnym jest to, że nawet w przypadku ruchu generowanego za opłatą, treść strony musi być ostatecznie przekonująca, ale zamiast inwestować w rozbudowaną optymalizację pod kątem wyszukiwarek, inwestuje się przede wszystkim w reklamę.

Z naszego profesjonalnego punktu widzenia oba argumenty mają swoje uzasadnienie, ale aby odnieść sukces w dłuższej perspektywie i wyróżnić się na tle konkurencji, ruch organiczny i płatny powinny być w zrównoważonej relacji. W odniesieniu do celu, jakim jest wygenerowanie jak największej uwagi, jest to najbardziej obiecujące rozwiązanie.

  • Generując ruch za pośrednictwem tych dwóch typów, istnieją również synergie, które przyczyniają się do sukcesu firmy. Jeśli witryna została już w znacznym stopniu zoptymalizowana pod kątem ruchu organicznego, ostatecznie ułatwia to również umieszczanie płatnego ruchu, ponieważ słowa kluczowe również stanowią ważną podstawę do podejmowania decyzji.
  • Czy masz konkretne pytania dotyczące tych tematów? Jako doświadczona agencja SEO znamy się na rzeczy i zawsze odpowiemy na Twoje pytania w kontekście Twoich indywidualnych potrzeb! Skontaktuj się z nami w dowolnym momencie za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego!

4. O ZNACZENIU CONTENT MARKETINGU DLA WYNIKÓW WYSZUKIWANIA: STRATEGICZNE POSTĘPOWANIE JEST NAJWAŻNIEJSZE

Marketing w wyszukiwarkach lub optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest ściśle powiązana z obszarem marketingu treści. Strategiczny marketing treści jest gwarancją wysokiej jakości treści, a tym samym rankingu w wynikach wyszukiwania. Z drugiej strony, content marketing odgrywa rolę nie tylko w pozyskiwaniu klientów. Jeśli na przykład prowadzisz bloga, który jest również odwiedzany przez stałych klientów lub użytkowników bez przekierowań za pośrednictwem wyszukiwarki, wówczas ukierunkowany marketing treści pomaga w lojalności klientów.

Długoterminowy marketing treści gwarantuje również wysoką rozpoznawalność i zwiększa zaufanie do marki. Jeśli udzielane są odpowiedzi na interesujące pytania lub poruszane są aktualne i interesujące tematy, czasami ma to wiele pozytywnych skutków dla Twojej firmy. Ponadto artykuły informacyjne zwiększają czas spędzony na stronie internetowej, co również poprawia jej ranking w wynikach wyszukiwania.

4.1 MARKETING TREŚCI OPIERA SIĘ NA STRATEGII TREŚCI LUB PLANIE TREŚCI

Dla wielu firm bycie dostępnym dla klientów i potencjalnych klientów za pośrednictwem różnych kanałów jest obecnie czymś oczywistym. Strona internetowa jest takim samym standardem jak profil na Facebooku, Twitterze czy Instagramie. W zależności od grupy docelowej i produktu, dodawane są inne sieci społecznościowe, takie jak Snapchat czy TikTok. Korzystanie z tych platform nie jest jednak przesądzone; w końcu zainteresowani chcą interesujących i istotnych treści - i to tak regularnie, jak to tylko możliwe. Firmy o określonej wielkości nie mogą już sobie poradzić bez strategii treści. Nie musi być ona sformułowana w najdrobniejszych szczegółach i z pewnością może oferować miejsce na zmiany, ale strukturyzuje wszystkie działania w obszarze marketingu treści i może być również powiązana z innymi ważnymi obszarami marketingu, takimi jak marketing w wyszukiwarkach (zwłaszcza za pomocą słów kluczowych). W ten sposób ranking w wynikach wyszukiwania również ulega poprawie w dłuższej perspektywie. Pomocny okazał się również plan treści, który opracowujemy wspólnie z naszymi klientami. Określamy w nim następujące rzeczy, a także krytycznie kwestionujemy nasze własne działania:

  • Kiedy i gdzie należy publikować treści?
  • Czy dostarczane treści są odpowiednie i interesujące dla grupy docelowej?
  • Jakie wymagania muszą spełniać nasze treści, aby w przyszłości generować jeszcze większy zasięg?
  • Czy istnieją konkretne tematy, które mogą nie być istotne teraz, ale będą w przyszłości?

Wspomniane wcześniej pytania to tylko kilka przykładów. Ostatecznie, jako agencja SEO, zawsze bierzemy pod uwagę indywidualne cechy firmy i jej grupy docelowej. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, czym jest dla nas content marketing i w jaki sposób wykorzystujemy go do poprawy wyników wyszukiwania? Skontaktuj się z nami!

4.2 CONTENT MARKETING: UŻYJ INNOWACYJNYCH NARZĘDZI DO MONITOROWANIA SUKCESU I LEPSZEGO RANKINGU WYNIKÓW WYSZUKIWANIA

Podobnie jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek i pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania, content marketing również musi zostać poddany ocenie wydajności. W tym celu dostępne są różne narzędzia, które analizują zachowanie klientów lub odwiedzających i dostarczają wniosków na temat tego, jak dostarczane treści są akceptowane. Dla sprzedawców internetowych interesująca jest na przykład analiza współczynnika konwersji, tj. ilu odwiedzających jest ostatecznie zmotywowanych przez daną treść do dokonania zakupu lub podjęcia innego pożądanego działania.

Jeśli pracujemy z nowym klientem, współpraca ta jest zazwyczaj długoterminowa. W związku z tym content marketing przypomina na początku rodzaj „prób i błędów”:

  • Jako doświadczona agencja SEO doskonale znamy świat marketingu treści, ale idealne przewidzenie, jak użytkownicy zareagują na określone treści, jest nierealne. Dlatego też w ostatecznym rozrachunku wypróbowujemy wspólnie z Tobą, jakiego rodzaju treści przynoszą najlepsze rezultaty i oczywiście, które z nich mają najlepszy możliwy wpływ na ranking w wynikach wyszukiwania.
  • Długoterminowym rezultatem tego podejścia „prób i błędów” jest optymalnie funkcjonująca strategia treści, która jest następnie zwykle tylko nieznacznie dostosowywana do zmieniających się warunków.
  • To, jak często i kompleksowo strategia jest dostosowywana, zależy od branży, w której działa firma, a także od dostarczanych produktów, usług lub informacji. Opracowywane przez nas strategie są zatem zawsze dynamiczne.
JESZCZE PYTANIA?

MASZ PYTANIA? CHĘTNIE POMOŻEMY

OTRZYMAJ OFERTĘ BEZ ZOBOWIĄZAŃ

5. SPOJRZENIE W PRZYSZŁOŚĆ WYNIKÓW WYSZUKIWANIA: SEMANTYKA STAJE SIĘ CORAZ WAŻNIEJSZA

Patrząc wstecz na ostatnie 20 lat, można zauważyć, że wyszukiwarki znacznie ewoluowały, mimo że ich funkcja pozostała prawie taka sama. Gdy Internet stał się bardziej masowym medium pod koniec lat 90-tych, wyszukiwarki, użytkownicy i oczywiście jakość wyników wyszukiwania były ograniczone jednym ważnym szczegółem technicznym:

MOC OBLICZENIOWA

Chociaż centra danych wyszukiwarek zawsze były obszerne, wiele innowacji z ostatnich lat stało się możliwych dopiero wtedy, gdy dostępne stały się serwery i komputery o większej mocy obliczeniowej. Decydującym czynnikiem jest tutaj wydajność, z jaką można zapewnić moc obliczeniową:

  • Dzisiejsze serwery są nie tylko znacznie mniejsze niż ich poprzednicy, ale mogą być również obsługiwane w bardziej energooszczędny sposób i w razie potrzeby łatwo rozbudowywane.

Tylko przy pomocy odpowiedniej mocy obliczeniowej wyszukiwarki mogły lepiej dostosować generowane przez siebie wyniki wyszukiwania do potrzeb swoich użytkowników. Na przykład, podczas gdy algorytm Google, który automatycznie skanuje i szereguje strony, miał na początku tylko kilka zmiennych decyzyjnych, dziś zakłada się, że ponad 150 zmiennych odgrywa rolę w rankingu wyników wyszukiwania, a tym samym w optymalizacji wyszukiwarek (dokładna liczba jest dobrze strzeżoną tajemnicą).

Ponadto w wielu częściach świata dostępna jest obecnie wysoka przepustowość, co umożliwia przede wszystkim dostęp do wszelkiego rodzaju mediów, a także wiedzy w postaci danych w ciągu kilku sekund i uzyskanie najbardziej odpowiednich wyników wyszukiwania.

  • Mniej z biznesowego punktu widzenia, ale z punktu widzenia użytkowników wyszukiwarki, znaczenie semantyki w odniesieniu do wymienionych wyników wyszukiwania rośnie.

W kilku następnych sekcjach wyjaśnimy bardziej szczegółowo, co to oznacza i jaki może mieć wpływ na codzienną działalność. Jeśli po jej przeczytaniu masz dodatkowe pytania lub chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób możemy wspólnie przyczynić się do sukcesu Twojej firmy, możesz w każdej chwili bezpłatnie i niezobowiązująco skontaktować się z nami.

5.1 SEMANTYKA W ODNIESIENIU DO WYNIKÓW WYSZUKIWANIA - CO TO W OGÓLE JEST?

Zapytanie w wyszukiwarce nadal koncentruje się na konkretnym słowie kluczowym lub zapytaniu składającym się z kilku słów lub całych zdań. Jako wynik wyszukiwania takiego zapytania użytkownicy otrzymują jeden lub z reguły kilka SERPów, które są najbardziej odpowiednie dla użytkownika zgodnie z oceną wyszukiwarki. Ostatecznie na tym opiera się również idea optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.

Mimo że jakość wyników wyszukiwania osiągnęła w międzyczasie bardzo wysoki poziom, stosowanie słów kluczowych czasami stwarza problemy z jakością:

  • Z pewnością istnieją słowa kluczowe lub wyrażenia kluczowe, które pozostawiają pole do interpretacji. Dlatego możliwe jest, że w wynikach wyszukiwania zostaną wyświetlone strony, które nie zawierają informacji, których użytkownik szuka w danym momencie.
  • W języku technicznym to zjawisko niejednoznaczności językowej opisywane jest terminem disambiguity.

Dobry przykład wpływu tego zjawiska na wyniki wyszukiwania można znaleźć w krótkich zapytaniach z jednym wyszukiwanym terminem, który nie daje żadnych jasnych wniosków na temat intencji wyszukiwania.

  • Konkretnym przykładem jest zapytanie o słowa "tiger" lub "jaguar".
  • Z jednej strony możliwe jest, że osoba wyszukująca szuka informacji o dzikich zwierzętach nazwanych w ten sposób. Z drugiej strony nie można wykluczyć, że wyszukiwanie odnosi się do brytyjskiej marki samochodów Jaguar lub znanej sieci detalicznej Tiger.

W wyniku tej niejednoznaczności wyniki wyszukiwania na poszczególnych SERPach są nieprecyzyjne i w związku z tym niekoniecznie odpowiadają temu, co faktycznie było wyszukiwane. Dzięki wyszukiwaniu semantycznemu już dziś możliwe jest uwzględnienie dokładnego znaczenia zapytania. W porównaniu z wyszukiwaniem klasycznym wyszukiwanie semantyczne jest bardziej złożone dla użytkownika, a przynajmniej nie tak łatwe w dostępie i obsłudze.

5.2 WYSZUKIWANIE SEMANTYCZNE - Z POMOCĄ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI DO WŁAŚCIWYCH WYNIKÓW WYSZUKIWANIA

W poprzedniej sekcji wyjaśniliśmy bardziej szczegółowo, że wyszukiwanie semantyczne koncentruje się na najdokładniejszym możliwym znaczeniu zapytania. Zakres, w jakim semantyka jest uwzględniana w wyszukiwaniu, zależy od dwóch czynników:

  • Z jednej strony zachowanie użytkownika, czyli sposób, w jaki użytkownik od samego początku korzysta z wyszukiwarki, aby uzyskać jak najbardziej odpowiednie wyniki wyszukiwania
  • Z drugiej strony, zdolność wyszukiwarki do automatycznej oceny zachowania użytkownika w celu zapewnienia dokładniejszych wyników wyszukiwania.

W związku z drugim czynnikiem oznacza to, że wyszukiwarka rejestruje i analizuje zachowania użytkowników i uwzględnia je w genezie wyników wyszukiwania. To, jak dobrze wyszukiwarka funkcjonuje jako forma sztucznej inteligencji (AI), zależy z jednej strony od gotowości użytkowników do wyrażenia zgody na analizę ich zachowań, a z drugiej strony od ilości dostępnych danych, które można wykorzystać do analizy.

Im większa baza danych, tym szerzej sztuczna inteligencja może się uczyć i podejmować odpowiednie decyzje dotyczące prezentacji i rankingu wyników wyszukiwania w pełni automatycznie. Rozwój niezbędnych do tego algorytmów jest obecnie ważnym obszarem informatyki. Typowe hasła to big data, eksploracja tekstu i zarządzanie danymi.

5.3 CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA JAKOŚĆ WYNIKÓW WYSZUKIWANIA W WYSZUKIWANIU SEMANTYCZNYM

Fakt, że wyszukiwanie semantyczne zwiększa jakość wyników wyszukiwania, stał się jasny po przeczytaniu poprzednich sekcji. Jednak pytanie „jak” nie zostało jeszcze wyjaśnione. Zajmiemy się teraz tym pytaniem w ostatniej części naszego artykułu. Ważne jest, aby zrozumieć, że wyszukiwanie semantyczne wymaga znacznie więcej zasobów niż wyszukiwanie klasyczne. Dla użytkowników jest jednak mało prawdopodobne, aby spowodowało to jakiekolwiek zmiany w poszukiwaniu odpowiednich wyników wyszukiwania. Wszystkie podstawowe procesy działają automatycznie i niewidocznie w tle.

Na początek, oto przykład, w którym wyszukiwanie semantyczne jest już dziś szeroko rozpowszechnione

Oczekujemy, że korzystanie z wyszukiwania semantycznego będzie coraz łatwiejsze w przyszłości i że będzie można dostarczać coraz więcej odpowiednich wyników wyszukiwania. Obecnie wyszukiwanie semantyczne charakteryzuje się głównie tym, że użytkownicy aktywnie korzystają z różnych funkcji i są zaznajomieni z ich zastosowaniem. Wyszukiwanie semantyczne jest zatem szeroko rozpowszechnione przede wszystkim w środowisku akademickim. Naukowcy i studenci wykorzystują je zwłaszcza w badaniach i mogą pracować znacznie wydajniej niż miało to miejsce kilka lat temu. Sposób, w jaki wyszukiwanie semantyczne zwiększa jakość wyników wyszukiwania, wyjaśniono bezpośrednio po tym polu tekstowym.

Mówiąc konkretnie, jakość wyników wyszukiwania można zwiększyć za pomocą następujących metod:

  • Najbardziej kompleksowe wyniki wyszukiwania można uzyskać poprzez automatyczne lub ręczne uwzględnianie synonimów podczas wyszukiwania określonych słów kluczowych lub fraz kluczowych. Dobrym przykładem może być wyszukiwanie klucza „wyszukiwanie semantyczne”.
  • Zamiast dostarczać tylko wyniki wyszukiwania zawierające ten klucz, brane byłyby również pod uwagę popularne synonimy. W tym przykładzie byłyby to „semantyka”, „inteligentne wyszukiwanie” lub angielskie odpowiedniki „semanticsearch” lub „associativesearch”.
  • Dodatkowe synonimy mogą być wprowadzane ręcznie lub w pełni automatycznie podczas wyszukiwania odpowiednich wyników wyszukiwania, przy czym wariant automatyczny jest oczywiście najwygodniejszy.
  • Kolejnym czynnikiem jest rozwiązanie (ujednoznacznienie) wspomnianych wcześniej potencjalnych niejednoznaczności niektórych wyszukiwanych haseł i ich wyników wyszukiwania. Aby to zapewnić, kontekst potencjalnie pasujących wyników wyszukiwania jest analizowany w odniesieniu do zapytania. Treści, które nie odpowiadają zainteresowaniom użytkownika, są identyfikowane i nie pojawiają się w wynikach wyszukiwania. Automatyzacja wymaganych do tego procesów staje się coraz ważniejsza. Konkretnymi przykładami takich procesów służących jakościowej poprawie wyników wyszukiwania są eksploracja tekstu i przetwarzanie języka naturalnego.
  • Obecnie niezbyt rozpowszechnione i stosunkowo powolne, przynajmniej w odniesieniu do szybkości wyszukiwania, jest uwzględnianie istniejącej wiedzy w odniesieniu do używanych terminów wyszukiwania i odpowiadających im wyników wyszukiwania. W szczególności istnieją już naukowe bazy danych i wyszukiwarki, które umożliwiają uwzględnienie powiązanych terminów dla określonego obszaru tematycznego lub tematu.

Zwłaszcza ten ostatni czynnik ma największy potencjał do znacznego zwiększenia jakości wyników wyszukiwania. Jednocześnie jednak pokazuje również wyzwania stojące przed operatorami wyszukiwarek i baz danych:

  • Czas lub wysiłek wymagany do wyszukiwania semantycznego musi zostać znacznie zredukowany, tak aby relacja między czasem a jakością wyników wyszukiwania stawała się coraz bardziej zrównoważona.

6. WNIOSEK: NASZE USŁUGI DLA CIEBIE - DŁUGOTERMINOWA POPRAWA TWOJEJ POZYCJI W WYNIKACH WYSZUKIWANIA

Jeśli uważnie przeczytałeś ten artykuł do tego momentu, to wiesz już, co kryje się za wynikiem wyszukiwania, który jest wyświetlany miliony, jeśli nie miliardy razy każdego dnia wszystkim ludziom we wszystkich miejscach na świecie. Wyniki wyszukiwania nie są zatem przypadkowe i odgrywają kluczową rolę w sukcesie firm w cyfrowym świecie.

Aby nadążyć za szybkim tempem cyfrowego świata i mieć pewność, że wszystko w tle jest nastawione na osiągnięcie sukcesu przedsiębiorcy, niezbędne jest wykorzystanie ograniczonych zasobów, takich jak pieniądze i praca, na przykład w celu poprawy własnego rankingu w wynikach wyszukiwania. W dłuższej perspektywie tylko ci, którzy wykorzystują te ograniczone zasoby tak efektywnie, jak to możliwe, odniosą sukces. Dotyczy to zarówno Ciebie jako firmy, jak i nas jako usługodawcy.

Jeśli więc zdecydujesz się powierzyć nam marketing w wyszukiwarkach we wszystkich jego aspektach jako doświadczonemu i postępowemu dostawcy usług, podjąłeś doskonałą decyzję. Podczas gdy Ty możesz skupić się na swoich kluczowych kompetencjach, my aktywnie zajmiemy się wszystkim, co jest niezbędne do długoterminowego, doskonałego rankingu Twoich ofert w wynikach wyszukiwania tak rozpowszechnionej i wspomnianej wcześniej wyszukiwarki.

Ważne: Działaj więc zdecydowanie i pamiętaj, że zawsze jesteśmy dostępni na bezpłatne i niezobowiązujące spotkanie. Zaufana i korzystna współpraca na poziomie jest naszym najwyższym priorytetem. Przekonaj się i popraw swoją długoterminową pozycję w wynikach wyszukiwania!