logo 1&1
logo Aon
logo Bertelsmann
logo bofrost
logo Bundeswehr
logo Cornelsen
logo Deichmann
logo Dekra
logo ebay
logo Girocard
logo GoLeasy
logo Hermes
logo Liebherr
logo Manuka Health
logo Medisana
logo Neptunus
logo Ramershoven
logo Rottler
logo Schwäbisch Hall
logo Streetbooster
logo TÜV Nord
logo Volkswagen
logo WHU

SEMINARIUM SEO: SOLIDNA WIEDZA W ZALEDWIE 2 DNI - NAJLEPSZE SZKOLENIE SEO

Nauczysz się optymalizacji dla wyszukiwarek na przykładzie Twojej strony internetowej, którą wcześniej przeanalizujemy. To szkolenie SEO w Hamburgu, Monachium, Kolonii lub Düsseldorfie na pewno na długo zapadnie Ci w pamięci!

Czego możesz się spodziewać:

  • 2-dniowe seminarium SEO – wyjaśnione szczegółowo; z wieloma ćwiczeniami do wykonania
  • Czysta wiedza SEO bez potrzeby posiadania wcześniejszych umiejętności
  • Idealnie nadaje się dla początkujących i zaawansowanych
  • Prawidłowy wybór i kontrola agencji SEO lub samodzielna realizacja SEO
  • 100% stosowalne strategie na podstawie rzeczywistych przykładów
  • Wiele ćwiczeń, które wykonasz już na seminarium
  • Kompleksowa analiza SEO Twojej strony internetowej jeszcze przed seminariem
  • Analiza kompleksowa obejmuje SEO OnPage, OffPage i Twoją dotychczasową strukturę linków
  • Osobista opieka telefoniczna po seminarium
  • Otrzymasz szczegółową listę kontrolną, co dokładnie należy zrobić po seminarium
Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika

MASZ JESZCZE PYTANIA? CHĘTNIE CI POMOŻEMY

OTRZYMAJ NIEZOBOWIĄZUJĄCĄ OFERTĘ

TA STRONA JEST PODZIELONA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:

1. DLA KOGO JEST PRZEZNACZONE SEMINARIUM SEO?

Nasze seminarium SEO jest skierowane do osób, które chcą wypromować stronę internetową swojej firmy w Google. W ciągu 2 dni zagłębimy się głęboko w materię SEO, wykonamy ćwiczenia dotyczące wszystkich istotnych punktów i dokładnie przyjrzymy się dotychczasowym stronom poszczególnych uczestników. Nasza wstępna analiza bardzo szczegółowo obejmuje wszystkie błędy w obszarze Onpage i Offpage. Dlatego otrzymają Państwo również listę kontrolną, która powinna być wykonana 1 do 1 po seminarium przez Państwa lub Państwa agencję SEO.

Oczywiście, wiele rzeczy będzie Państwu już znane, jeśli posiadają Państwo wiedzę na temat SEO i znają się na tej materii. Nasze ćwiczenia i przykłady opierają się zawsze na prawdziwych stronach i prawdziwych firmach, którymi często sami zarządzamy. Dzięki temu jasno widać korzyści płynące z naszych ćwiczeń i chętnie opowiemy Państwu, jak to wszystko opłaciło się dla nas w poszczególnych projektach.

Czy odnajdują się Państwo w jednym z opisów?

  • Właściciele i pracownicy agencji reklamowych, którzy chcą oferować optymalizację dla wyszukiwarek jako usługę doradczą.
  • Osoby odpowiedzialne za marketing, które obecnie lub w przyszłości będą odpowiedzialne za pozycjonowanie strony internetowej w firmie. Bezpośrednio lub poprzez zarządzanie agencją SEO.
  • Przedsiębiorcy i małe firmy, które chcą samodzielnie promować swoją stronę internetową w Google.
  • Dyrektorzy generalni, którzy chcą nauczyć się optymalizacji dla wyszukiwarek, aby zbudować skuteczny zespół do tego celu.
  • Wolni zawodowcy, tacy jak lekarze, prawnicy czy terapeuci, którzy po prostu chcą zdobyć więcej klientów za pośrednictwem Google.

Jeśli należą Państwo do jednej z wymienionych grup, seminarium przekroczy Państwa oczekiwania. W przyszłości powinniście również:

  • Samodzielnie realizować optymalizację dla wyszukiwarek,
  • Szkolić i kierować pracownikami, lub
  • Nadzorować i kontrolować agencje SEO,aby nadal czerpać duże korzyści ze szkolenia SEO.

Oczywiście, jesteście Państwo u nas również we właściwym miejscu, jeśli już posiadacie wysokie kompetencje i chcecie zaktualizować swoją wiedzę. Wiele strategii SEO, które działały jeszcze 2 lub 3 lata temu, teraz często tylko szkodzą Państwa stronie. Wierzcie nam, popełniliśmy już wszystkie te błędy. ;-)

2. CO POWINNI PAŃSTWO PRZYNIEŚĆ?

  • Wiedza na temat SEO nie jest wymagana
  • Umiejętności programowania nie są wymagane (rzeczy w kodzie HTML będą wyjaśnione w sposób zrozumiały)
  • Znajomość Internetu jest pożądana (surfowanie, przeglądarki, e-mail itp.)
  • Dobrze byłoby, gdybyście już mieli stronę internetową, dla której możemy przygotować szczegółową analizę
  • Podstawowe zainteresowanie działaniem wyszukiwarek jest zaletą
  • Przyniesienie własnego laptopa jest korzystne, ponieważ będziemy pracować bezpośrednio w Internecie

Jeśli już posiadacie wiedzę na temat marketingu internetowego, samodzielnie stworzyliście stronę internetową i znacie HTML? Świetnie! Dzięki temu szybciej zrozumiecie głębsze zależności i będziecie przygotowani na przyszłość. Jednak nie jest to wymóg, ponieważ wszystkie obszary zostaną wyjaśnione od podstaw.

3. DLACZEGO WARTO POSTAWIĆ NA SUCHHELDEN?

Suchhelden sp. z o.o. to bardzo udana agencja SEO z Osnabrück. Z ponad 200 klientami i ponad 50 pracownikami doskonale znamy się na optymalizacji dla wyszukiwarek. Co nas wyróżnia: Nasi klienci zrówno i konsekwentnie awansują w rankingach Google! Ponadto sami zrealizowaliśmy wiele różnych projektów, które teraz znajdują się na czołowych pozycjach w Google. Chętnie przyjrzymy się tym przypadkom razem na przykładach.

Prowadzący seminarium SEO
Seminarium poprowadzi mgr Oskar Majzner, założyciel i dyrektor generalny Suchhelden sp. z .o.o., który już wiele klientów, jak również wiele własnych projektów, wypromował na czołowe pozycje w Google na arenie międzynarodowej. Jego własne firmy zatrudniają ponad 250 pracowników na całym świecie. Skorzystacie więc nie tylko z jego ogromnej wiedzy na temat SEO z ponad 100 udanych projektów, ale także z jego doświadczenia jako przedsiębiorcy.

Mały przykład od nas:

Nasza strona internetowa www.searchhero.pl zajmuje pierwsze miejsce w Google dla najważniejszych słów kluczowych. Oto zrzut ekranu z Sistrix z dnia 15.09.2016:

SEO-Seminar: Beispiel Suchhelden Sistrix

Słowo "agencja SEO" najlepiej konwertuje w naszej dziedzinie. Cena za kliknięcie w Google Adwords dla tego słowa wynosi 7,83 € za kliknięcie.

Myślisz, że inna agencja SEO chciałaby dobrowolnie płacić 7,83€ za kliknięcie, aby zdobyć nowych klientów? Czy myślisz, że ta agencja nie wolałaby również być na pierwszym miejscu i generować stałe zapytania od klientów, nie płacąc Google za to pieniędzy?

Zaufaj faktom i naucz się wszystkich aktualnych technik, które pokazują trwały efekt i są zgodne z wytycznymi Google. Jesteśmy już od kilku lat na pierwszym miejscu!

Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika Grafika

MASZ JESZCZE PYTANIA? CHĘTNIE CI POMOŻEMY

OTRZYMAJ NIEZOBOWIĄZUJĄCĄ OFERTĘ

4. JAK SUCHHELDEN PRZEPROWADZAJĄ SEMINARIUM SEO?

Na naszym seminarium SEO otrzymacie Państwo przegląd funkcjonowania Google. Dodatkowo skorzystacie ze szczegółowego poradnika, jak zająć czołowe miejsca w Google. Seminarium obejmie następujące tematy:

  • Jak działają główne wyszukiwarki, np. crawlery?
  • Jakie są odpowiednie słowa kluczowe, które prowadzą do większych obrotów?
  • Analiza strony internetowej: identyfikacja i eliminacja błędów.
  • Optymalizacja Onpage: Jak powinna wyglądać strona dla Google?
  • Optymalizacja Offpage: Jak powinien wyglądać idealny profil backlinków? Jak naprawić zły profil? Jak zdobywać linki, przestrzegając wytycznych Google?
  • Tworzenie treści: Jak powinien wyglądać tekst strony (technika Skyscraper)?
  • Content marketing: Jak generować odwiedziny i zyski?
  • Jak za pomocą zdjęć i filmów zająć więcej miejsca w wynikach wyszukiwania!
  • "Optymalizacja metadanych": Dla łatwiejszego znalezienia i większej liczby odwiedzin.
  • SEO lokalne: Jak dostać się na szczyt lokalnych wyników wyszukiwania w Google?
  • Rich Snippets: Zajmij więcej miejsca w wynikach wyszukiwania i generuj wyższe CTR!
  • Trendy SEO: Aby bezpiecznie wkroczyć w przyszłość.
  • Aktualizacje algorytmów: Dokąd zmierza Google? Jakie są cele?
  • Black Hat SEO: Jak wylecieć z indeksu!
  • Narzędzia SEO: Z tych narzędzi korzystają profesjonaliści.

Dzięki temu macie już pomysł na przebieg i przybliżone treści seminarium. Podczas dwudniowego seminarium będziecie również mieli możliwość pracy nad własną stroną internetową lub dopracowania planów dla nowej strony. Wasz trener pokaże Wam bezpośrednio na przykładach uczestników, gdzie leżą potencjały optymalizacji. W ten sposób każdy powinien czerpać jak najwięcej korzyści z seminarium. Ponadto dowiecie się:

  • Dlaczego metody budowania linków, które były używane kilka lat temu, teraz bardziej szkodzą niż pomagają.
  • Jakie 10 błędów jest często popełnianych i jak ich unikać.
  • Jak rozpoznać ukryte potencjały swojej strony internetowej.
  • Dlaczego Google kara niektóre strony i jak uniknąć tych kar.
  • Jak sprawić, by inni webmasterzy linkowali do twojej strony – dobrowolnie.
  • Jak najskuteczniej zastosować prace SEO i zautomatyzować jak najwięcej.
  • Jak zdobyć backlinki od związków, uniwersytetów lub miast.

i wiele innych porad.

5. CO ZYSKASZ Z UCZESTNICTWA W SEMINARIUM SEO?

  • Seminarium SEO na temat optymalizacji dla wyszukiwarek to jedno z nielicznych dwudniowych seminariów SEO w Niemczech. Oprócz przystępnej ceny otrzymujesz znacznie intensywniejsze wprowadzenie do tematu w ciągu dwóch dni, niż w ciągu jednego dnia. Masz możliwość spróbować więcej, zadać więcej pytań na temat tematu i rozwinąć własne pomysły.
  • Realizacja odbywa się bezpośrednio na seminarium. Możesz pracować z różnymi narzędziami i wskazówkami i natychmiast je wypróbować. Jeśli pojawią się pytania, możesz je od razu zadać i otrzymać odpowiedź.
  • W przeciwieństwie do wielu innych seminariów SEO, nie potrzebujesz znajomości HTML ani programowania. Nie musisz samodzielnie zajmować się programowaniem ani innymi aspektami technicznymi, wystarczy, że wiesz, komu to zlecić. Na naszym seminarium dowiesz się, kto może zająć się techniką za Ciebie. Technika w ogóle jest na seminarium wyjaśniana w sposób prosty i zrozumiały.
  • Twój trener jest praktykiem, który już zdobył doświadczenie w ponad 100 udanych projektach w praktyce. Możesz więc skorzystać z jego imponującej wiedzy praktycznej i zyskać z tego ogromne korzyści.
  • Uczestnictwo zapewnia Ci profesjonalny certyfikat uczestnictwa. Może on przynieść Ci decydujące korzyści w Twojej karierze.
  • Abyś mógł pamiętać o nauczonym materiale, otrzymasz drukowane materiały dotyczące treści seminarium do późniejszego przeczytania. Zawierają one wszystkie slajdy oraz dodatkowe listy kontrolne. Ponadto, po zakończeniu seminarium otrzymasz wszystkie materiały w formie cyfrowej.
  • Nawet po zakończeniu seminarium, Twój trener jest zawsze do Twojej dyspozycji. Otrzymasz specjalny adres e-mail od niego. Pod tym adresem może on szybko i łatwo odpowiadać na Twoje pytania dotyczące optymalizacji dla wyszukiwarek. Zwykle większość pytań pojawia się dopiero przy wdrażaniu, a więc po seminarium.
  • Struktura seminarium jest zaprojektowana tak, abyś osiągnął jak największy sukces w nauce w ciągu dwóch dni. Za pomocą prostych metod zostaną Ci wyjaśnione związki i procesy w sposób łatwy do zrozumienia. Na żywych przykładach, a także w pracach indywidualnych i grupowych, Twój trener bez trudu przekaże Ci nowe wnioski. Dzięki temu na koniec seminarium będziesz mógł skorzystać z wielu nowych pomysłów i możliwości wdrażania, a także z dalszych nowych spostrzeżeń. Możesz je następnie bezpośrednio po seminarium łatwo wdrożyć w praktyce.

6. KIEDY ODBYWAJĄ SIĘ SEMINARIA SEO?

Kilka razy w roku odbywają się seminaria SEO w Hamburgu, Monachium, Kolonii i Düsseldorfie. Do Twojej dyspozycji są nowocześnie wyposażone sale seminaryjne. Seminaria odbywają się w godzinach od 9.00 do 17.00. Liczba uczestników jest ograniczona - dla optymalnego sukcesu w nauce.

Cena i zawarte dodatki

Oprócz wysokiej jakości nauki, za cenę 1000,- € plus VAT otrzymujesz dodatkowy bonus. Podczas seminarium zapewnione są posiłki i napoje. Ponadto w cenie zawarte są: opłata konferencyjna, szczegółowe materiały seminaryjne (drukowane i cyfrowe), Wi-Fi i materiały do pisania.

06.10.-07.10.2022
9.00 – 17.00 Uhr

Hamburg

1000,- €
zzgl. MwSt.

Zgłoś się tutaj

17.11.-18.11.2022
9.00 – 17.00 Uhr

München

1000,- €
zzgl. MwSt.

Zgłoś się tutaj

2.11.-23.11.2022
9.00 – 17.00 Uhr

Köln

1000,- €
zzgl. MwSt.

Zgłoś się tutaj

03.12.-04.12.2022
9.00 – 17.00 Uhr

Düsseldorf

1000,- €
zzgl. MwSt.

Zgłoś się tutaj
NOCH FRAGEN?

MASZ JESZCZE PYTANIA? CHĘTNIE CI POMOŻEMY

OTRZYMAJ NIEZOBOWIĄZUJĄCĄ OFERTĘ

SEMINARIUM: DZIEŃ 1

WYZWANIE: GOOGLE JAKO PRZECIWNIK

9:00 - 10:15 (Dzień 1)

Wyszukiwarka Google ma w Niemczech i na świecie udział w rynku przekraczający 90% i tym samym dominuje na rynku. Aby utrzymać tę pozycję, Google stale udoskonala własną wyszukiwarkę. Zmiany, takie jak aktualizacje Panda czy Penguin, nieustannie zmieniają warunki dla optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Ponadto, Google zajmuje pierwsze miejsca w wyszukiwaniu własnymi obiektami, przez co organiczne wyniki wyszukiwania są przesuwane dalej w dół.

Co zostanie omówione?

  • SEO zdefiniowane w marketingu online
  • Wyzwanie w SEO: Google jako przeciwnik
  • Zmiany w wyszukiwaniu – aktualizacje Panda i Penguin
  • Content marketing jako napędzająca siła SEO
  • Jak klikane są wyniki na stronach z wynikami wyszukiwania?
  • SEO – pięć filarów

INSTRUMENTY SEO – WIDOCZNOŚĆ W GOOGLE

10:30 - 11:15 (Dzień 1)

Widoczność - Co to właściwie znaczy? Jak widoczna jest Twoja własna domena w porównaniu do konkurencji? Co można analizować przy pomocy narzędzi takich jak SISTRIX czy Searchmetrics? Jakie możliwości dają one dla Twojej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek?

Co zostanie omówione?

  • Indeks widoczności w SISTRIX
  • Jak prawidłowo interpretować widoczność?
  • Dokładna analiza widoczności
  • Klasyczne wzorce widoczności (kary Google i restart strony internetowej)
  • Jak wygląda widoczność Twojej własnej strony internetowej?
  • Jak wygląda widoczność poszczególnych klastrów słów kluczowych?

SYSTEMATYCZNE SŁOWA KLUCZOWE

Badanie i ocena słów kluczowych jest kluczowym elementem każdej strategii SEO. Do analizy ilościowej i jakościowej mogą służyć narzędzia takie jak Planer słów kluczowych Google lub własne dane analityczne, jak również analizy konkurencji. Nauczysz się, jak skutecznie analizować słowa kluczowe i jakie narzędzia oraz strategie mogą być wykorzystane, aby osiągnąć wysoki potencjał optymalizacji.

Co zostanie omówione?

  • Google Hummingbird i strategie słów kluczowych: Co się zmieniło
  • Stosowanie odpowiednich słów kluczowych
  • Warsztaty dotyczące szczegółowych narzędzi do analizy słów kluczowych
  • Dlaczego użytkownicy odwiedzają Twoją stronę? Informacje, transakcje
  • Typy treści: zawsze aktualne i bieżące wydarzenia
  • Wybór słów kluczowych na podstawie odpowiednich kryteriów oceny
  • Prosto i zrozumiale: badanie słów kluczowych progowych
  • Semantyczne badanie słów kluczowych

OPTYMALIZACJA NA STRONIE

13:45 - 17:00 (Dzień 1)

Podsumowując, optymalizacja na stronie (OnPage) opisuje wszystkie działania, które można wykonać na własnej stronie internetowej, aby była ona dobrze widoczna i użyteczna zarówno dla wyszukiwarek takich jak Google, jak i dla użytkownika. Dokładniej, optymalizacja OnPage obejmuje wszystkie optymalizacje kodu źródłowego na stronie internetowej, takie jak tworzenie metadanych, atrybutów alt obrazów i tytułów stron. Dodatkowo, optymalizacja OnPage obejmuje poprawę wewnętrznej struktury linków i indeksowanie przez Google Bot.

Co zostanie omówione?

  • Tworzenie skutecznych meta-tytułów i meta-opisów
  • Analiza meta-tytułu i meta-opisu
  • Przydatne teksty dla Google: Dlaczego treść jest ważna.
  • Interpretacja sygnałów użytkownika dla SEO
  • Formuła WDF * IDF
  • Dobre treści internetowe – 7 punktów

SEMINARIUM: DZIEŃ 2

BUDOWANIE LINKÓW I LINKOWANIE WEWNĘTRZNE

9:00 -11:00 (Dzień 2)

Jakie są podejścia do budowania linków i jak oceniać jakość istniejących linków? Jak ważne są linki dla SEO? Zostaną przedstawione różne przykłady skutecznego budowania linków. Dzięki temu uzyskasz przegląd szans i ryzyka, które się pojawiają. Ponadto, otrzymasz przydatne wskazówki, jak linki mogą zapewnić długotrwałą dobrą pozycję w Google.

Co zostanie omówione?

  • Znaczenie linków dla rankingu
  • Rozwijanie strategii budowania linków
  • 404 & 301 jako strategia
  • Analiza linków konkurencji
  • Indywidualne budowanie linków (Content Marketing)
  • Instrument Content Marketing SISTRIX
  • Trendy: Kary Google i aktualizacja Penguin

TECHNICZNE SEO

11:15 - 12:45 (Dzień 2)

Optymalizacja techniczna zazwyczaj odbywa się w dziale IT, jednak dla skutecznej optymalizacji pod wyszukiwarki ważne jest posiadanie podstawowego zrozumienia leżących u jej podstaw mechanizmów. Nauczymy Cię podstawowych pojęć, takich jak przekierowania, indeksowanie i sterowanie crawlerami.

Co zostanie omówione?

  • Sterowanie crawlerami za pomocą map witryny
  • Meta Robots: Index & noindex, follow & nofollow
  • Przekierowania 301 i 302
  • Duplikat treści i do czego służy tag kanoniczny
  • Katalogi czy subdomeny
  • Technika ogólnie, optymalizacja PageSpeed i Google Search Console

SZCZEGÓLNOŚĆ: RELAUNCH STRONY INTERNETOWEJ

13:45 - 14:45 (Dzień 2)

Przeprowadzenie relaunchu strony internetowej firmy, w całości lub częściowo, niesie ryzyko znaczących strat widoczności w Google. Dlatego relaunch powinien być właściwie zaplanowany, aby przeprowadzić go z sukcesem z punktu widzenia SEO.

Co zostanie omówione?

  • Jakie są rodzaje relaunchów?
  • Ryzyko związane z relaunchem
  • Nieudane relaunchy z punktu widzenia SEO
  • Strata widoczności: przykłady złych relaunchów
  • Procesy SEO, które mają miejsce podczas relaunchu
  • Narzędzia: Google Search Console i Screaming Frog

SEO KPI

15:00 - 16:30 (Dzień 2)

Kontrola sukcesu ma w dziedzinie SEO bardzo wysokie znaczenie ze względu na wysoki poziom profesjonalizacji. Z nami poznasz najważniejsze kluczowe wskaźniki wydajności w SEO.

Co zostanie omówione?

  • SEO KPI – najważniejsze wskaźniki
  • Widoczność – środek do pomiaru sukcesu
  • Śledzenie poszczególnych zestawów słów kluczowych
  • Analizy dystrybucji słów kluczowych

ANALIZA SEO – WARSZTATY

16:45 - 17:30 (Dzień 2)

Narzędziem optymalizacji pod wyszukiwarki jest analiza stron internetowych. Zarówno analiza własnej strony, jak i analiza stron konkurencji, jak również stron z innych branż. Nauczysz się, jak systematycznie szukać, które narzędzia szczególnie dobrze Ci w tym pomogą i jak możesz odkryć potencjały do optymalizacji.

Co zostanie omówione?

  • Metodologia analizy strony internetowej
  • Analiza SEO własnej strony internetowej (warsztaty)
  • Analiza najważniejszych narzędzi SEO

PRZYGOTOWANIE DO SEMINARIUM SEO

Udostępniamy Państwu online wiele informacji na temat optymalizacji pod wyszukiwarki na naszym blogu. Dzięki temu można już przed seminariem zapoznać się z SEO.

  • Co to właściwie jest SEO?
  • Wskazówki dla skutecznej optymalizacji pod wyszukiwarki.
  • SEO z Google Analytics – Jak właściwie z tego korzystać?
  • Lepsze pozycjonowanie dzięki lepszej szybkości ładowania strony.