BIKE&CO jest partnerem przemysłu producentów i wspiera jako usługodawca przyłączonych sprzedawców rowerów, aby mogli oni optymalnie zaprezentować się pod kątem doradztwa, serwisu na miejscu i jakości produktów, oferując przy tym idealny stosunek ceny do jakości dzięki korzyściom warunkowym. Naszym zadaniem jest opracowanie i prowadzenie regionalnych kampanii Google Ads dla wszystkich sprzedawców przyłączonych do BIKE&CO.
Od 1992 roku usługodawca oferuje swoim sprzedawcom szerokie portfolio produktów silnych marek producentów. Z około 700 lokalizacjami, BIKE&CO jest największym konsorcjum zakupowym niemieckiej branży rowerowej, oferując jako pełny serwis liczne usługi, takie jak komunikacja z partnerami współpracującymi, przekazywanie korzyści warunkowych, ale także zapewnianie kompleksowych środków reklamowych, takich jak ulotki i katalogi, czy wsparcie przy lokalnych wydarzeniach i targach dla przyłączonych sprzedawców. W portfolio marketingowym ważną rolę odgrywają również kampanie Google Ads, które opracowujemy i nadzorujemy.
Celem jest od samego początku stworzenie spójnych kampanii Google Ads dla wszystkich uczestniczących sprzedawców. Na pierwszym etapie ustalamy cele, analizujemy konkurencję i badamy odpowiednie słowa kluczowe dla branży. Aby zapewnić, że każdy sprzedawca jest skuteczny w wyszukiwaniach regionalnych, tworzymy indywidualne konta Google Ads i uruchamiamy kampanie, które zapewniają sprzedawcom silne pozycje regionalne. Rozwiązaniem jest tutaj regionalne ukierunkowanie oferowanych usług, takich jak leasing rowerów i serwis, jak również marek, które oferuje dany sprzedawca. Za pomocą zdefiniowanego promienia wokół sklepu rowerowego lub określonych kodów pocztowych, zapewniamy, że reklama dotrze do grupy docelowej, minimalizując tym samym straty na niecelowych odbiorcach.
Dążąc do wsparcia kompleksowego marketingu Google Ads, BIKE&CO oferuje swoim sprzedawcom możliwość uzupełnienia lub nawet zastąpienia klasycznych działań reklamowych. Wprowadzenie do marketingu online przebiega płynnie, dzięki czemu sprzedawcy mogą w bardziej efektywny i tańszy sposób zwiększać uwagę, kliknięcia i konwersje.