logo 1&1
logo Aon
logo Bertelsmann
logo bofrost
logo Bundeswehr
logo Cornelsen
logo Deichmann
logo Dekra
logo ebay
logo Girocard
logo GoLeasy
logo Hermes
logo Liebherr
logo Manuka Health
logo Medisana
logo Neptunus
logo Ramershoven
logo Rottler
logo Schwäbisch Hall
logo Streetbooster
logo TÜV Nord
logo Volkswagen
logo WHU

O WAVIN

Od 1956 roku firma Wavin GmbH rozwinęła się na lidera rynku w dziedzinie systemów rur z tworzyw sztucznych w Niemczech i od tego czasu należy do pionierów branży. Dzięki kompleksowej strategii w mediach społecznościowych promujemy produkty Wavin na najważniejszych kanałach social media. Tradycyjne przedsiębiorstwo zostało założone w Twist i od tego czasu oferuje innowacyjne rozwiązania dla bezpiecznego transportu wody pitnej, zrównoważonego gospodarowania wodą deszczową oraz usuwania ścieków.

Oferta obejmuje między innymi rury, kompleksowe systemy oraz energooszczędne systemy ogrzewania i chłodzenia. Obecnie producent zatrudnia około 5500 pracowników w 25 krajach europejskich z łącznie 40 zakładami produkcyjnymi. Od samego początku celem jest pozycjonowanie firmy jako eksperta branżowego i zorientowane na grupę docelową rozpowszechnianie produktów za pomocą spójnej strategii w mediach społecznościowych.

USŁUGI

  • OKREŚLENIE CELÓW
  • DEFINICJA GRUP DOCELOWYCH
  • ANALIZA KONKURENCJI
  • TWORZENIE PLANU SOCIAL MEDIA
  • TWORZENIE RÓŻNORODNYCH POSTÓW
  • BUDOWANIE SPOŁECZNOŚCI
  • TWORZENIE ELEMENTÓW GRAFICZNYCH
  • URUCHAMIANIE REKLAM Z RÓŻNYMI CELAMI

REALIZACJA

Od samego początku ściśle współpracujemy z Wavin, wspólnie opracowując najważniejsze tematy, które będziemy podkreślać w działaniach na social media. Na podstawie celów, następującej po nich definicji grup docelowych i analizy konkurencji, opracowujemy kompleksowy plan działania w mediach społecznościowych, który integruje zarówno długoterminowe, jak i krótkoterminowe akcje. Po opracowaniu treści przechodzimy do fazy działań. Aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie, na podstawie strategii obsługujemy kanały social media takie jak Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter, dostosowując posty do różnych grup docelowych. Pierwszym celem jest zwiększenie liczby obserwujących.

Aby dotrzeć do grup użytkowników różnych kanałów, posty są dostosowane do grupy docelowej. Jednocześnie wspieramy działania reklamami z precyzyjnie dostosowanym targetowaniem i na podstawie wcześniej zdefiniowanej kalkulacji budżetu.

Wyzwaniem jest zaprezentowanie produktów w postach w atrakcyjny, emocjonalny i ożywiający sposób, aby zdobyć uwagę i zainteresowanie nowych klientów oraz zwiększyć lojalność klientów. Skupiamy się na „Customer Pain”. Identyfikujemy problemy klientów i łączymy je z produktami Wavin jako rozwiązaniem problemów.

Projekt Wavin: Smartphone Und Tablettbildschirm Mit Webseite

SUKCESY

Dzięki kampaniom reklamowym zorientowanym na wyniki długoterminowo zwiększamy efektywność, co miesiąc podnosząc konwersje przy jednoczesnym obniżaniu kosztów za konwersję. Ponadto firma uzyskuje lepsze wglądy w rynek i dostosowuje swoje planowanie oferty.

PROJEKT TEAM

Suchhelden Team: Nadine Sogl overlay

Nadine

Sogl

Head of Social Media

+48 799-374-676 nadine.sogl@suchhelden.de

Suchhelden Team: Joelle Maschmeyer overlay

Joelle

Maschmeyer

Project Managerin Grafik

+48 799-374-676 joelle.maschmeyer@suchhelden.de

ZNANI Z*

Business-Punk
W-V
T3n
Horizont
Digital-Bash
SeoPresso
Bibliografia

Inne projekty

Projekte: 1A Yachtcharter SEO Projekt Banner

1a Yachtcharter

Suchmaschinenoptimierung

Projekte: CEFAK-CEFAVIT D3 Video Projekt Banner

Cefak - Cefavit D3

Videos

Projekte: Montrelie Webdesign Projekt Banner

Montrelie

Webdesign