Od 1956 roku firma Wavin GmbH rozwinęła się na lidera rynku w dziedzinie systemów rur z tworzyw sztucznych w Niemczech i od tego czasu należy do pionierów branży. Dzięki kompleksowej strategii w mediach społecznościowych promujemy produkty Wavin na najważniejszych kanałach social media. Tradycyjne przedsiębiorstwo zostało założone w Twist i od tego czasu oferuje innowacyjne rozwiązania dla bezpiecznego transportu wody pitnej, zrównoważonego gospodarowania wodą deszczową oraz usuwania ścieków.
Oferta obejmuje między innymi rury, kompleksowe systemy oraz energooszczędne systemy ogrzewania i chłodzenia. Obecnie producent zatrudnia około 5500 pracowników w 25 krajach europejskich z łącznie 40 zakładami produkcyjnymi. Od samego początku celem jest pozycjonowanie firmy jako eksperta branżowego i zorientowane na grupę docelową rozpowszechnianie produktów za pomocą spójnej strategii w mediach społecznościowych.
Od samego początku ściśle współpracujemy z Wavin, wspólnie opracowując najważniejsze tematy, które będziemy podkreślać w działaniach na social media. Na podstawie celów, następującej po nich definicji grup docelowych i analizy konkurencji, opracowujemy kompleksowy plan działania w mediach społecznościowych, który integruje zarówno długoterminowe, jak i krótkoterminowe akcje. Po opracowaniu treści przechodzimy do fazy działań. Aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie, na podstawie strategii obsługujemy kanały social media takie jak Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter, dostosowując posty do różnych grup docelowych. Pierwszym celem jest zwiększenie liczby obserwujących.
Aby dotrzeć do grup użytkowników różnych kanałów, posty są dostosowane do grupy docelowej. Jednocześnie wspieramy działania reklamami z precyzyjnie dostosowanym targetowaniem i na podstawie wcześniej zdefiniowanej kalkulacji budżetu.
Wyzwaniem jest zaprezentowanie produktów w postach w atrakcyjny, emocjonalny i ożywiający sposób, aby zdobyć uwagę i zainteresowanie nowych klientów oraz zwiększyć lojalność klientów. Skupiamy się na „Customer Pain”. Identyfikujemy problemy klientów i łączymy je z produktami Wavin jako rozwiązaniem problemów.
Dzięki kampaniom reklamowym zorientowanym na wyniki długoterminowo zwiększamy efektywność, co miesiąc podnosząc konwersje przy jednoczesnym obniżaniu kosztów za konwersję. Ponadto firma uzyskuje lepsze wglądy w rynek i dostosowuje swoje planowanie oferty.