Sprzedawca i producent artykułów do sportów wrotkarskich i deskorolkowych, funwheel, zwrócił się do nas pod koniec 2019 roku, aby uzyskać wsparcie w marketingu cyfrowym na rynku szwajcarskim. Opracowaliśmy koncepcję pozycjonowania różnych kategorii produktów i wyfiltrowaliśmy najważniejsze kanały, które musiały być obsługiwane przez Google. Przez prawie 2 lata mieliśmy i nadal mamy możliwość prowadzenia i optymalizowania rozwoju marketingu cyfrowego dla sklepu na poziomie strategicznym.
Rozpoczęliśmy od opracowania nowej strategii we współpracy z klientem, zaczynając od sieci reklamowej oraz sieci wyszukiwania. Ponieważ sieć zakupowa bardzo dobrze sprawdza się dla sklepu, podjęliśmy również wszystkie kroki, aby załadować dane feed do Merchant Center i uruchomić kampanię zakupową. Silny wzrost ruchu dzięki tym różnym kanałom uczynił remarketing jeszcze ważniejszym w kolejnych miesiącach. Na podstawie kilku miesięcy remarketingowe listy wypełniły się, prowadząc dodatkowo do wzrostu sprzedaży.
Z funwheel zyskaliśmy klienta, z którym współpraca pozwala nam wykorzystywać i maksymalizować niemal wszystkie kanały Google, aby wygenerować jak największy efekt. Dzięki wielu testom A/B i zawsze otwartemu umysłowi na nowe pomysły i bety Google, możemy utrzymać konto na bieżąco i w długoterminowej perspektywie integrować najnowsze trendy do strategii.
Funwheel jest głęboko zakorzeniony na szwajcarskim rynku artykułów do sportów wrotkarskich i deskorolkowych, obsługując wszystkie grupy zainteresowanych, od początkujących przez profesjonalistów aż po rodziny entuzjastycznie podchodzące do aktywności, od małych po duże. Również w przyszłości mamy nadzieję wspierać funwheel w dalszej ekspansji, pomagając w jeszcze mocniejszym ugruntowaniu i rozbudowie marki na rynku.