Berlińska firma Montrelie oferuje swoim klientom nie tylko wysokiej jakości zegarki, ale także ekskluzywny wybór biżuterii, stylowych okularów przeciwsłonecznych i modnych akcesoriów. Dzięki całkowicie nowej obecności online i przejściu na najnowszą technologię Shopware, marka została na nowo pozycjonowana.
Montrelie w swoim asortymencie prezentuje nie tylko wysokiej jakości zegarki znanych producentów, ale także ekskluzywne akcesoria takie jak bransoletki, kolczyki i naszyjniki. Ponadto, klienci znajdą w sklepie internetowym portfele, paski i torebki, który do 2017 roku działał pod nazwą USS-Sale.
Aby sprostać produktom premium i znacząco poprawić doświadczenie użytkownika, wraz z firmą Suchhelden przeprowadzono przebudowę strony internetowej pod nową nazwą Montrelie, jednocześnie przeprowadzając rebranding i wprowadzając nowoczesny, dyskretny i przyjazny dla użytkownika design sklepu.
Punkt wyjścia to „zerowy stan”. Całkowicie likwidujemy markę USS-Sale i tworzymy nową obecność i tożsamość. W ścisłej współpracy i konsultacji z Montrelie jako klientem określamy cele, wybieramy odpowiednie technologie i rozwijamy wzajemnie powiązane procesy. Celem jest stworzenie indywidualnego designu dla nowego sklepu internetowego, jego optymalizacja i bezpośrednie połączenie z Shopware.
Aby zapewnić spójność Customer Journey, znaleziono elastyczne rozwiązanie dla filtrowania, które teraz ułatwia użytkownikowi poruszanie się po procesie. Używane są różne ikony, które idealnie uzupełniają obsługę. Dla wysokiej rozpoznawalności i pozycjonowania w segmencie premium wygląd jest dostosowany do portfolio produktów. Wysoka jakość i wyjątkowa jakość produktów są podkreślane i uwydatniane przez elegancki i dyskretnie nowoczesny design. Klienci i odwiedzający korzystają ze znacznie lepszej użyteczności i są przekonani przez teraz spójny ogólny wygląd.
montrelie.com został uruchomiony w marcu 2018 roku. Dzięki w pełni zintegrowanemu systemowi sklep jest elastyczny i skalowalny. W projektowaniu opieramy się na wysokiej jakości asortymentu produktów, a nowoczesny i stylowy wygląd przekazuje ekskluzywność. Doświadczenie użytkownika jest konsekwentne od wejścia, przez pierwsze wrażenie wizualne, aż po przyjazne dla użytkownika działanie i filtrowanie. Szczegółowo opracowane poziomy produktów oferują najwyższy komfort użytkowania.