logo 1&1
logo Aon
logo Bertelsmann
logo bofrost
logo Bundeswehr
logo Cornelsen
logo Deichmann
logo Dekra
logo ebay
logo Girocard
logo GoLeasy
logo Hermes
logo Liebherr
logo Manuka Health
logo Medisana
logo Neptunus
logo Ramershoven
logo Rottler
logo Schwäbisch Hall
logo Streetbooster
logo TÜV Nord
logo Volkswagen
logo WHU

ZADANIE

Wyjątkowy miód z nektaru krzewu Mānuka z Nowej Zelandii – to Mānuka Honey. Tylko przez kilka tygodni latem każdego roku, kiedy kwitnie krzew Mānuka, pojawia się szansa na nektar produkowany przez pszczoły. W 100% pozyskany w Nowej Zelandii, ten rodzaj nektaru nadaje miodowi niepowtarzalny smak, ceniony na całym świecie. Rzadki dar natury.

Wtedy pojawiliśmy się my. Naszym celem było zwiększenie świadomości i możliwości zastosowania tego wyjątkowego produktu. Jako agencja marketingu online, naszym zadaniem jest teraz zwrócenie uwagi i zwiększenie sprzedaży w wielu różnych obszarach.

ZAKRES USŁUG

Nasz zakres usług obejmuje dopasowanie portfolio produktów na bazie tego niepowtarzalnego miodu do grup docelowych. Kampanie prowadzone są na prywatnych kanałach Facebook i Instagram.

Wiele grup docelowych dostosowanych do różnych USP (unikalnych cech sprzedaży) jest zachęcanych różnymi wizualizacjami i kierowanych na odpowiednie strony docelowe. Celem jest zwiększenie liczby odwiedzających stronę internetową, a tym samym liczby sprzedaży.

REALIZACJA

Na początku współpracy przeanalizowaliśmy dotychczasowe działania, zinterpretowaliśmy je i określiliśmy ważne dla nas zalecenia. Należało do nich zdefiniowanie różnych grup docelowych zgodnie z USP produktów, budowa lejka, w którym zachowania użytkowników mogą być najlepiej obserwowane, oraz stworzenie języka obrazowego w ramach ustalonej tożsamości wizualnej. Produkty Mānuka Honey są sprzedawane przez sklep, więc sprawdziliśmy i zaimplementowaliśmy koncepcję śledzenia. Ponieważ produkty są sprzedawane głównie B2C, wybór kanałów był jasny od początku. Skupiamy się na Facebooku i Instagramie. Grupy docelowe na obu kanałach są podobne pod względem zainteresowań, ale różnią się strukturą wiekową.

W drugim kroku chodziło o ustalenie harmonogramu, aby zaplanować różne kampanie i przedstawić wyświetlanie ogłoszeń. Po udanym przygotowaniu przeszliśmy do realizacji. Obsługujemy cały lejek. Kampanie ruchu zapewniające zasięg i wyświetlenia wideo pozwalają nowym użytkownikom poznać produkty Mānuka i wchodzić w interakcję z reklamą. Dzięki temu są oni zapisywani w lejku, a my mamy możliwość ponownego kierowania do nich kampanii konwersji. Prowadzimy wiele różnych kampanii do różnych akcji. Celem jest zwiększenie sprzedaży, co jest doskonale realizowane dzięki lejkowi i indywidualnym podejściom.

WYNIKI

W ramach naszej współpracy udało nam się znacząco zwiększyć sprzedaż za pośrednictwem mediów społecznościowych. Ponadto, dzięki mediom społecznościowym, mamy możliwość zapoznania użytkowników z portfolio produktów, zanim zaczną oni szukać produktów w Google. Wykorzystujemy tę przewagę w naszej strategii, aby jak najlepiej obsługiwać inne kanały zorientowane na wyniki, takie jak SEA czy marketing afiliacyjny.

Projekt MĀNUKA

REKOMENDACJE I PROGNOZY

Po kontroli i analizie dotychczasowych działań będziemy kontynuować wdrażanie lejka. Zawsze nowe, przez nas targetowane grupy docelowe mają przyciągać nowych użytkowników na stronę internetową i tym samym do lejka, aby nie ograniczać się tylko do "tego samego stawu" i zwiększać zasięg oraz rozpoznawalność marki.

PROJEKT TEAM

Suchhelden Team: Nadine Sogl overlay

Nadine

Sogl

Head of Social Media

+48 799-374-676 nadine.sogl@suchhelden.de

Suchhelden Team: Marina Graf overlay

Marina

Graf

Project Manager Social Media

+48 799-374-676 marina.graf@suchhelden.de

ZNANI Z*

Business-Punk
W-V
T3n
Horizont
Digital-Bash
SeoPresso
Bibliografia

Inne projekty

Projekte: CEFAK-CEFAVIT D3 Video Projekt Banner

Cefak - Cefavit D3

Videos

Projekte: Rheinzink SEO Projekt Banner

RHEINZINK

Suchmaschinenoptimierung