Wirtschaftsforum.de to platforma informacyjna na temat ekonomii prowadzona przez Manfreda Brinkmanna, która zajmuje się tematami informacyjnymi oraz wywiadami z istotnymi partnerami biznesowymi. Z celem zwiększenia widoczności, nasi bohaterowie od razu wzięli się do pracy.
Na początku współpracy przeanalizowaliśmy i zoptymalizowaliśmy status quo. Dzięki opracowaniu nowych słów kluczowych i realizacji indywidualnej strategii linków zwrotnych, udało nam się skutecznie zwiększyć widoczność oraz, dzięki lepszej stopie konwersji, osiągnąć wyższe przychody dla klienta.
BUDOWA LINKÓW ZEWNĘTRZNYCH:
Ta graficzna reprezentacja pokazuje, jak w trakcie projektu można było skutecznie zbudować liczne linki przychodzące, optymalnie wykorzystując potencjał zwiększonej widoczności.
ROZKŁAD GENEROWANIA RUCHU:
Dzięki naszym różnorodnym działaniom SEO w 2021 roku aż 86,04% ruchu zostało wygenerowane poprzez zapytania w wyszukiwarce Google.
WYNIKI – STAN NA 2021 ROK
ROZWÓJ INDEKSU WIDOCZNOŚCI
Dzięki ciągłej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, wzrost liczby słów kluczowych w rankingach przyczynił się również do znacznie wyższego indeksu widoczności.
Rozwój ruchu organicznego na stronie (lipiec 2017 - kwiecień 2020) miał również bezpośredni wpływ na zwiększenie widoczności strony. Od lutego 2020 do czerwca 2021 udało nam się zwiększyć indeks widoczności z 0,44 do 2,71.
Dzięki bohaterskiej pracy całego zespołu Suchhelden widoczność Wirtschaftsforum została ogromnie zwiększona. Klient mógł nie tylko cieszyć się lepszym pozycjonowaniem w SERPach, ale również wzrostem swojej stopy konwersji.