Fischer Trauringe to rodzinne przedsiębiorstwo prowadzone od 1919 roku, obecnie zarządzane przez czwarte i piąte pokolenie. Firma specjalizuje się w obrączkach ślubnych najwyższej jakości, które są tworzone i projektowane z duchem innowacji w „mieście złota” Pforzheim. Dzięki wszechstronnym działaniom SEO zwiększyliśmy rozpoznawalność i zbudowaliśmy markę „Fischer Trauringe”.
Firma z ponad 100-letnią tradycją oferuje odpowiednie obrączki na wyjątkowe chwile. W asortymencie imponują zwłaszcza niezwykłe materiały, takie jak węgiel czy ceramika. Własny stop Apricotgold marki Fischer Trauringe okazał się bestsellerem. Wybór regularnie jest nagradzany przez niezależne instytucje, a firma jest członkiem inicjatywy „100% Made in Germany”. Od samego początku ważne było, aby wysoka jakość produktów Fischer Trauringe była odzwierciedlona na stronie internetowej i umieścić firmę w segmencie premium.
Stało się jasne, że dla tradycyjnej firmy Fischer Trauringe nadszedł czas na rozpoczęcie cyfryzacji i aktywne podjęcie działań. Obecność w internecie ograniczała się dotąd do prezentacji firmy na stronie internetowej. Celem od samego początku było podkreślenie wysokiej jakości produktów i wyróżnienie się na tle konkurencji dzięki innowacyjności.
Pierwszym krokiem do realizacji strategicznie zaplanowanych działań SEO było analizowanie potencjału Fischer Trauringe na podstawie sytuacji konkurencyjnej. Wynikiem było zmienienie numerów produktów na przyjazne dla użytkownika opisy artykułów z wartością dodaną dla zainteresowanych i klientów. Jednocześnie zebraliśmy je w spójną podróż klienta w styleguide. Kreacji stron landingowych towarzyszyła dogłębna analiza słów kluczowych z celem rozpowszechnienia wysokiej jakości obrączek za pomocą organicznej wyszukiwalności.
Koncept obejmował również czyste budowanie linków. Dzięki skoordynowanym działaniom osiągnęliśmy znacznie większy zasięg wśród grupy docelowej par, które przy wyborze swoich obrączek ślubnych cenią sobie ekskluzywność i jakość oraz szukają „czegoś wyjątkowego”. Aby zapewnić spójną konsystencję w budowaniu marki Fischer Trauringe, dostosowaliśmy stronę internetową do orientacji premium, upewniając się, że wysokie standardy produktów są wyraźnie komunikowane.
Dzięki strategii SEO znacząco zwiększyliśmy widoczność Fischer Trauringe i umieściliśmy stronę w top 3 w Google dla kluczowych słów takich jak obrączki ślubne, obrączki ślubne złote, obrączki ślubne białe złoto.
Dzięki konsekwentnemu kierunkowi i realizacji strategicznych działań odnotowujemy znaczący wzrost wysokiej jakości ruchu jako pierwszy krok doświadczenia użytkownika.