logo 1&1
logo Aon
logo Bertelsmann
logo bofrost
logo Bundeswehr
logo Cornelsen
logo Deichmann
logo Dekra
logo ebay
logo Girocard
logo GoLeasy
logo Hermes
logo Liebherr
logo Manuka Health
logo Medisana
logo Neptunus
logo Ramershoven
logo Rottler
logo Schwäbisch Hall
logo Streetbooster
logo TÜV Nord
logo Volkswagen
logo WHU

EDYTOR ADWORDS – CO KRYJE SIĘ ZA ADWORDS

Jeśli zajmujesz się Edytorem Adwords, to na pewno słyszałeś już o samym Google Adwords. Jest to system reklamowy, który zdobywa coraz większą sławę. Początkowo został opracowany przez Google dla amerykańskiego rynku. Dzisiaj jest używany na całym świecie. Zwłaszcza w marketingu internetowym ludzie są gotowi do próbowania nowych rozwiązań, a do nich zazwyczaj należą kampanie, które można uruchomić za pośrednictwem Adwords. Daje to reklamodawcom możliwość umieszczania reklam dopasowanych do grupy docelowej. Wyobraź sobie, że oferujesz szampon przeciwłupieżowy. Jeśli twoja reklama zostanie pokazana klientom szukającym w wyszukiwarce żelu pod prysznic dla suchej skóry, wtedy prawdopodobnie zdobędziesz mniej klientów. Mimo to płacisz za reklamę. Idea w AdWords polega na tym, że twoje reklamy są wyświetlane tylko wtedy, gdy pasują do wyszukiwania użytkownika. Jest to tak samo proste, jak brzmi. Określasz, do jakich słów kluczowych pasuje twoja kampania, a następnie jest ona wyświetlana w wyszukiwarce, gdy te słowa kluczowe są wyszukiwane.

ZNANI Z*

Business-Punk
W-V
T3n
Horizont
Digital-Bash
SeoPresso
Bibliografia

ZANIM ZACZNIESZ UŻYWAĆ EDYTORA ADWORDS, POZNAJ FUNKCJE

Zanim zaczniesz pracować z Edytorem Adwords, warto, abyś najpierw zapoznał się z ogólnymi funkcjami, które oferuje ten program. Kluczem do Adwords są słowa kluczowe. Te specjalne słowa służą do określenia kierunku reklamy. Dlatego zwróć uwagę, aby wybrane przez Ciebie słowa kluczowe faktycznie pasowały do Twojej kampanii. Nie idź na kompromisy. Im bardziej precyzyjne słowa kluczowe, tym lepiej, ponieważ w ten sposób można dokładnie zdefiniować grupę docelową. W ten sposób straty rozproszone należą do przeszłości. Korzyść dla Ciebie polega na tym, że nie musisz płacić za reklamę od razu. Płacisz Google dopiero wtedy, gdy klienci faktycznie klikną Twoją reklamę. Jeśli tak się stanie, masz duże szanse na zawarcie transakcji, co sprawia, że AdWords staje się dla Ciebie opłacalny. Skoncentruj się więc na tym, aby kampania dotarła do jak największej liczby odpowiednich klientów. W ten sposób najlepiej wykorzystasz Adwords dla siebie.

KONFIGUROWANIE KAMPANII ZA POMOCĄ EDYTORA ADWORDS

Teoretycznie program działa bezpośrednio przez Internet. Potrzebujesz konta Google Mail, aby móc zalogować się do Adwords. Z tym kontem masz bezpośredni dostęp do własnego konta. Na swoim koncie możesz tworzyć kampanie. Jest to równie proste, co intuicyjne. Może się jednak zdarzyć, że nie zawsze masz dostęp do Internetu. Co jednak, jeśli chcesz wtedy edytować swoje kampanie? Tutaj pojawia się Edytor Adwords. Ten program jest dostępny zarówno dla systemu Windows, jak i Mac OS. Dzięki Edytorowi Adwords możesz edytować swoje kampanie nawet w trybie offline. Edytor jest dostępny za darmo, wystarczy go pobrać na PC i możesz działać. Oczywiście niezbędne jest połączenie z Twoim kontem, aby można było uzyskać dostęp do reklam. Potem nie potrzebujesz już połączenia z Internetem, aby edytować kampanie. Możesz bezpośrednio modyfikować kampanie, linki do podstron, a nawet grupy reklam i słowa kluczowe. Nie możesz jednak zmieniać swoich ustawień. Elementy w Twoich kampaniach dostosowujesz za pomocą procedury pojedynczej lub zbiorczej. Z Edytorem Adwords możesz korzystać z eksportu CSV lub tworzyć kopie zapasowe.

JESZCZE PYTANIA?

MASZ JESZCZE PYTANIA? CHĘTNIE CI POMOŻEMY

OTRZYMAJ NIEZOBOWIĄZUJĄCĄ OFERTĘ

KTO POTRZEBUJE EDYTORA ADWORDS?

W zasadzie Edytor Adwords jest polecany każdemu, kto pracuje z programem. Można za jego pomocą tworzyć całkowicie nowe kampanie lub optymalizować już istniejące. Backupy, które zostaną zapisane, można następnie zaimportować z powrotem. Dzięki temu można przenieść zmiany na swoje kampanie. Edytor Adwords jest przejrzysty i oferuje podstawowe elementy, które znajdują się również na Twoim koncie. W nawigacji po lewej stronie znajdziesz swoje grupy reklam oraz kampanie. Po prawej stronie wyświetlane są elementy i statystyki oraz pole do edycji.

Decydujesz za pomocą elementu, jak ma się dostosować pole edycji. Szczególną cechą oprogramowania są filtry, z których możesz korzystać. Daje Ci to możliwość działania jeszcze szybciej i efektywniej. Możesz edytować elementy zarówno pojedynczo, jak i zbiorowo. Ważne jest, aby wiedzieć: jeśli dokonasz zmian w interfejsie AdWords, będą one ostateczne. W Edytorze Adwords masz jednak możliwość dostosowania tych zmian lub nawet cofnięcia ich. Dzięki temu Edytor Adwords stanowi praktyczne narzędzie kontrolne.